×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 دکتر احمد امیرآبادی در آیین کلنگ‌زنی مخزنی ۲۰ هزار مترمکعبی شهر قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر در صنعت آب و فاضلاب استان گفت: طی این مدت اقدامات بسیار خوبی آغاز شد که قطعاً مجموعه نمایندگان استان و استانداری نیز از این اقدامات حمایت خواهند کرد.

وی در این آیین که با حضور دکتر معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم و جمعی از مدیران استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مردم قم خیر و برکت اقدامات جدیدی که در مورد آب قم آغاز شده را در دو، سه سال آینده خواهند دید.

عضو هیئت‌رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی آغاز احداث مخزن ذخیره جعفریه، احداث شبکه فاضلاب در برخی از مناطق شهر و آبرسانی به بخشی از روستاهای قمرود را برخی از اقدامات اخیر شرکت آب و فاضلاب استان برشمرد و یادآور شد: این اقدامات نویدبخش اطمینان بخشی از وضعیت پایداری آب در آینده در روستاها و شهرهای استان خواهد بود که قابل‌تقدیر و تشکر است.

وی احداث مخزن ۲۰ هزار مترمکعب آب قم را نیز در راستای تأمین آب پایدار در شهر مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با اطمینانی که به مدیریت آب استان داریم کلنگ زنی این پروژه را انجام دادیم و انتظار داریم که در موعد مقرر این مخزن به بهره‌برداری برسد.

امیرآبادی با اشاره به شور شدن آب قم در هفته‌های اخیر، بر ضرورت تخصیص کامل سهم قم از سدکوچری تأکید کرد و گفت: نمایندگان قم قطعاً در خصوص احقاق حق مردم قم از سدکوچری پیگیری‌های لازم را خواهند داشت تا آنچه از این پروژه به قم قول داده‌اند تخصیص یابد.

وی درعین‌حال کمبود منابع تأمین آب استان مورد توجه قرار داد و از مردم هم خواست تا با صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب، به تأمین آب پایدار و باکیفیت در استان کمک کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights