×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری: «روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است»
در زمانی که استکبار جهانی تلاش می‌کرد نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارد، این بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام مبارک، تمام معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.
این ابتکار حکیمانه و الهی از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد یک خط وحدت منسجم در امّت اسلامی و همچنین زنده نگاه‌داشتن آرمان آزادی قدس شریف و برملاشدن ظلم‌های دولت جعلی اسرائیل غاصب شد و تا به امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جلب نموده است.
روز جهانی قدس، امروز نماد مبارز علیه اشغالگری و زورگویی در میان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌باشد و نقش بی‌بدیلی در شکست نقشه‌های شوم و ضدبشری نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار داشته است.
این اقدام انقلابی و حکیمانه حضرت امام (ره) منجر به پایه‌ریزی یک جبهه منسجم و مقاوم برای مقابله با اشغالگری و ظلم شد و این جبهه متشکل، استوارتر از همیشه و در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و این حرکت مقدس تا نابودی غده ی سرطانی اسرائیل که قطعا یکی از مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد، ادامه خواهد داشت.
در شرایط کنونی که صهیونیست‌های غاصب بیش از هرزمانی با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضد صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راهپیمایی عظیم روز قدس از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و موجبات دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تسریع در نابودی دولت جعلی اسرائیل خواهد داشت. ان‌شاء‌الله
سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استشهادی فلسطین؛ محمد حسین زکارنه، رعد فتحی حازم، ضیا حمارشه و با تاکید بر حمایت همه جانبه از حقوق مردم مظلوم فلسطین، همراه با مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان قم، جنایات دولت جعلی اسرائیل را محکوم نموده و در راهپیمائی روز جهانی قدس و با شعار همیشگی «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا» حضوری پر شور و شعور خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights