×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهانیان و هم پیمانان رژیم صهیونیستی از قدرت امروز فلسطینی‌ها بهت زده شدند/ سانسور جاهلانه رسانه‌های صهیونیسمی باعث شد رشد فرزندان ابراهیم را نبینند

سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفتگو با خبرنگاران، عملیات امروز مبارزان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی را نشان از قد کشیدن و بالندگی کودکان و نوجوانانی دانست که سال‌ها شاهد مظلومیت پدران و مادران خود و ظلم و تعدی غاصبان مسجدالاقصی بوده اند و اظهار داشت: امروز درهای قلعه پوشالین یهود، توسط شیربچه‌های تربیت شده با آوای حیدری امام خامنه‌ای، از جای کنده و طبل رسوایی صهیونیست‌ها در گوش جهانیان طنین‌انداز شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه قدرت جوانان فلسطینی، محصول صبر و مقاومت مقدسی است که ریشه‌های آن از خون مردم مظلوم فلسطین، در اعماق تاریخ و در این وادی رمزآلود، سیراب شده است افزود: سانسور جاهلانه‌ مظلومیت و ناله‌های مردان و زنان و کودکان فلسطینی، بوسیله‌ غول‌های رسانه‌ای صهیون، باعث شد تا چشمان ناپاک شیاطین عالم، رشد و نمو فرزندان ابراهیم را نبینند و اینگونه غافلگیر و بهت زده شوند؛ (فبهت الذی کفر).

وی با تصریح بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی، سال‌هاست که با استفاده از قدرت رسانه و سرمایه‌های انباشته از ربا، هیمنه‌ پوشالین برای خود ایجاد نموده و با ارعاب حاکمان وابسته و بزدل، اهداف خبیثانه خود را دنبال کرده است گفت: درحالی‌که طبق نص صریح قرآن، آن‌ها سست‌ترین بنیادها را در اختیار داشته‌اند. طوفان القصی خانه‌ سست بنیان شبکه‌ عنکبوتی صهیون را از پس نقاب‌ها و تزویرها بیرون کشیده و بر باد داده است.

سردار کبیری‌پور با اشاره به وعده‌های نویدبخش امامین انقلاب در مورد نابودی قطعی اسرائیل اظهار کرد: پشتیبان وعده‌های صادقانه امامین انقلاب، اعتماد راسخ به سنت‌های الهی است. نتیجه صبر و استقامت در راه انبیا، صدیقان، شهدا، صالحین و قرار گرفتن در مسیر بزرگراه سنت‌های قطعی خداوند متعال است و امروز روز تحقق این وعده‌هاست. نصر من الله و فتح قریب

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights