×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نائب رئیس مجلس: حادثه تروریستی شاهچراغ، ارزش عملیاتی ندارد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اساتید بسیجی حوزه علمیه قم گفت: رسانه‌های بیگانه در یک دوگانگی و تضاد، اینگونه بیان می‌کنند که این عملیات توسط داعش صورت نگرفته است تا ذهن افکار عمومی به سمت و سوی دیگر هدایت گردد و در جایی دیگر این رسانه‌ها، برای اهداف خود اینگونه القا می‌کنند که این عملیات، انتقام داعش بخاطر اعدام اعضای خود می‌باشد.

وی افزود: حملات در اماکن عمومی مانند پارک‌ها و اماکن زیارتی، مطلقا ارزش عملیاتی ندارد؛ اگر مقر نظامی را زدند و حلقه اولی را شکستند و نفوذ کردند و اهداف را محقق کردند، این را می‌توان ضعف حفاظتی دانست و برای طرف هم یک موفقیت تلقی شود. ولی مراکز عمومی، مراکز فرهنگی، اداری و زیارتی، مراکزیست که بنا بر تسهیل رفت و آمد است و بنا بر برداشتن موانع و کم کردن موانع است، لذا نمی‌توان آنرا موفقیت تلقی کرد.
ذوالنوری ضمن مطرح کردن ارزش عملیاتی این حادثه بیان کرد: اگر در این حادثه دنبال ارزش عملیاتی می‌گردید؛ ارزش عملیاتی آنجایی است که یک تروریست مسلح با چهل تیر و هشت خشاب توسط جوانمردی به صورت خودجوش، خلع سلاح می‌شود، بدون آنکه آمادگی قبلی این کار را داشته باشد.

نایب رئیس مجلس اظهار کرد: با اینکه رسما داعش مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است اما طبق شواهد و قرائن، جنس عملیات همانند عملیات تروریسی گذشته داعش از جنس عملیات انتحاری است.

وی در ادامه صحبت‌های خود در جمع اساتید این طرح بیان داشت:
کشوری که از اول انقلاب، دچار انواع بلاها و تحریم‌های ظالمانه توسط نظام سلطه قرار گرفته است، توانسته پیشرفت‌هایی قابل توجهی در عرصه‌های مختلف علمی همچون نانو، پزشکی، صنعتی و نظامی به دست بیاورد که قبل از آن نداشته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در هر عرصه‌ای روحیه انقلابی بود، در آن عرصه به رشد قابل توجهی رسیده‌ایم و هر وقت از این روحیه فاصله گرفته‌ایم دچار مشکل و عقب ماندگی شده‌ایم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights