×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انستیوی «سبک زندگی و سلامت متعالی» دانشگاه علوم پزشکی قم راه‌اندازی می‌شود

 دکتر مهدی مصری در نشست هم‌اندیشی راه‌اندازی انستیتوی «سبک زندگی و سلامت متعالی» دانشگاه که با حضور معاونین وی و روسای دانشکده‌های سلامت و دین و طب سنتی در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: در گام نخست باید ظرفیت‌ها، اهداف، برنامه‌ها، نیازها، مأموریت، اساسنامه، رشته‌ها و…  انستیتو در قالب کتابچه‌ای آماده شود و در گام‌های بعدی رویکردهای آینده و یا تعداد اعضای هیئت‌علمی مورد ارزیابی و پیش‌بینی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز جزو تفاهم‌نامه‌های مهم حوزه علمیه و وزارت بهداشت است، گفت: وجود ۶۰۰ مرکز پژوهشی در شهر مقدس قم خود ظرفیت بسیار عظیمی است که می‌توان با برقراری ارتباط و تعامل با این مراکز از این ظرفیت عظیم در راستای سبک زندگی و سلامت متعالی بهره گرفت.

وی از راه‌اندازی انیستیوی «سبک زندگی و سلامت متعالی» در آینده نزدیک خبر داد و  گفت: این مرکز با تأکید بر سبک زندگی و سلامت متعالی، در راستای معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه به لحاظ علمی، تحقیقاتی، اجرایی و  پژوهشی به‌صورت منسجم اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اساسنامه اولیه راه‌اندازی این مرکز از سوی معاونت تحقیقات و فناوری تهیه و تهیه تولید محتواها توسط هرکدام از معاونت‌ها و دانشکده‌های طب سنتی و سلامت و دین انجام پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights