×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از نماهنگ “بانوی والامقام”

همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر نور بانوی آب و آئینه، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، نماهنگ ویژه تلویزیونی “بانوی والامقام” رونمایی شد.

 

حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی با اعلام این خبر گفت: با هدف معرفی هر چه بهتر جلالت و عظمت بانوی کرامت و نیز جایگاه ارزشمند شهر مقدس قم به عنوان عُشّ آل محمد، این نماهنگ زیبا در صحن و سرای با صفای حضرت معصومه علیهاالسلام تصویربرداری و تولید شد و همزمان با میلاد آن حضرت، از رسانه‌های ملی پخش خواهد شد.

 

وی موضوعاتی چون: عفاف، زیارت اولی‌ها، شفاعت، اذان، عطر چادر، مادر، دختر، شهید مهدی ایمانی را از جمله کلیدواژه‌هایِ این سرود معرفی کرد و گفت: اجرای این سرود توسط گروه سرود فطرس قم به تهیه‌کنندگیِ ابوالفضل محمدی انجام شد.

 

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، با اعلام اینکه مهدی ده نمکی از شعرای آئینی کشور، شعر این نماهنگ زیبا را سروده است‌، افزود: در تولید این اثرِ معنوی، حسن دینا (آهنگساز)، سید مهدی حسینی (مدیر تولید)، حسین بازیار (طراح)، نقش داشته‌اند.

 

وی در پایان ضمن تشکر از واحد رسانه و فضای مجازی آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، مجتمع آموزشی‌ – فرهنگی دکتر حسابی قم و کانون فرهنگی تبلیغی “مع امام منصور” که در تولید این مجموعه مشارکت داشتند، گفت: این نماهنگ در شب میلاد حضرت معصومه علیهاالسلام و دهه‌ی کرامت، از آنتن شبکه‌های ملی، پخش خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights