×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مبارزه با پدیده شوم جهل و بی سوادی و پرداختن به سواد و آموزش، تاریخ پایان و انقضا ندارد

محمد رضا قاسمی نیا معاونت سوادآموزی و دبیر گروه بهبود کیفیت فعالیت های سوادآموزی استان از ابلاغ دستورالعمل کلاسگذاری سال جاری خبر داد.

 

وی با تاکید بر کیفیت مداری فعالیت های سوادآموزی در سال ۱۴۰۲، شوزای پشتیبانی سوادآموزی و گروه بهبود کیفیت فعالیت های سوادآموزی را محور برنامه ریزی ها و راهبری برای پوشش حجم ابلاغی دانست.

 

قاسمی نیا خطاب به اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی و گروه بهبود کیفیت فعالیت های سوادآموزی در استان و شهرستان ها با تشکر از آنان، ابراز داشت : تمهید و ترتیب همه مقدمات به سمتی برود که با هماهنگی و پشتیبانی لازم، برنامه ریزی و نظارت دقیق، شاهد کیفیت در تشکیل کلاس ها و جذب حداکثری بی سوادان و کم سوادان باشیم.

 

وی دستورالعمل کلاسگذاری سال ۱۴۰۲ را که از سوی معاون وزیر و ریبس سازمان نهضت سوادآموزی ابلاغ شده است را فصل الخطاب و راهنمای عمل فعالیت های سوادآموزی در سال جاری دانست و از همه همکاران حوزه سوادآموزی در استان ، نواحی و شهرستان ها خواست تا با تشکیل کارگروه های مربوط، در جهت عملیاتی شدن دستورالعمل ابلاغی اقدام نمایند.

 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با حیاتی شمردن امر سوادآموزی برای توسعه و پیشرفت استان و کشور خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم جهل و بی سوادی و پرداختن به سواد و آموزش، تاریخ پایان و انقضا ندارد و همه باسوادان باید به اقتضای شرایط هر دوره برای برقراری و استمرار جریان یادگیری و آموزش در کشور احساس مسئولیت و تکلیف نمایند.

 

وی مساجد، مدیران و اعضای شورای مدارس، پایگاه های بسیج محلات، انجمن اولیا و مربیان و رسانه ها را ازارکان اساسی دانست که در فعالیت های سال جاری اعم ازشناسایی، جذب، ثبت نام، آموزش و نگهداشت بی سوادان و کم سوادان می توانند نقش اساسی و موثر یفا نمایند.

 

قاسمی نیا ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات سال های گذشته و پرداختن به ماموریت و تکلیف حاضر در بسترفعالیت های جهادی، علاوه بر پوشش حداکثری حجم ابلاغی، گامی محکم و موثر در راه توسعه و پیشرفت استان و شهر مقدس قم برداشته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights