×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عطر آگینی فضای کلاس‌های سوادآموزی استان قم با یاد شهیدان

حجت الاسلام قاسمی نیا در نشست هفتگی با همکاران این معاونت با اشاره به در پیش رو بودن کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدا، احیای فرهنگ شهادت و تقویت و ترویج فرهنگ جهاد و ایثارگری در جامعه است.
وی شهادت و شهادت طلبی را یکی از عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرده و افزود: اگر ما امروز عزت، کرامت، شرافت، امنیت و رفاه داریم همه را مدیون شهدا، ایثارگران و صبر خانواده معظم آنها هستیم.
عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در راستای برگزاری این رویداد ملی، تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی و مردم بویژه جوانان باید ایفای نفش نمایند ادامه داد: حوزه سوادآموزی استان قم نیز پای‌کار برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره ملی شهدای استان است و کلاس های سوادآموزی استان قم در روز چهاردهم آبان ماه به نام و یاد شهیدان معطر خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه برگزاری محافل شهدا تصریح کرد محافل شهدا باعث استمرار انقلاب و نظام اسلامی است و آنچه مهم‌تر از نام شهدا است پیاده کردن رسم و سیره شهدا در الگوی رفتاری و مدیریت خودمان است.

قاسمی نیا با اشاره به نقش فضای مجازی در ترویج ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: باید در فضای مجازی به سمت تولید محتوای فاخر رفته و با محتوا سازی هوشمندانه و هنرمندانه در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، اثرگذار باشیم.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان قم تصریح کرد: قم در شهادت و سرافرازی سرآمد است و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران وظیفه ملی، اسلامی، اخلاقی و تربیتی آحاد ملت می باشد.

وی افزود: پیش کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید این استان در روز شنبه چهاردهم آبانماه ، همزمان با روز رحلت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در تمامی مدارس و کلاس های سوادآموزی استان برگزار می گردد و با اجرای برنامه هایی از قبیل قرائت وصیت نامه، مرور خاطرات و بیان سجایای اخلاقی شهیدان با حضور خانواده معظم و بستگان گرامی آن عزیزان یاد و خاطره شهدا گرامی داشته خواهد شد.

قاسمی نیا با تاکید بر تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا اظهار داشت: نهضت سوادآموزی استان قم معطر و مفتخر به نام شهیدان سرفراز شهید احمد علیخانی، شهیده فاطمه حاج بابایی، شهید محمدعلی ملک محمدی، شهید حمید آوری فرد و شهید سید حسین سعیدی بوده و یکی از میادین شهر نیز متبرک به نام شهیدان سوادآموزی می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights