×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسانه ، اصلی ترین بهره برداران صنعت ارتباطات/ رسانه های قم موثر ترین پل ارتباطی بین مردم و مدیران

نائب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران در نشست صمیمی با تعدادی از مدیران سایت های خبری استان قم اظهار داشت: اختراعات معمولا از دل نیازها متولد می شود سرعت رشد و توسعه محصول اختراعات نیز با میزان نیازهای مردم ارتباط مستقیم دارد اما نکته ای که بسیار حایز اهمیت است این است که رشد و توسعه پدیده های حاصل از اختراع تلفن از جهت کمی و کیفی با هیچ یک از اختراعات بشر قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: در زندگی بشر مقوله ارتباط همواره یکی از نیاز های اساسی مردم بوده و هست اساسا پیوند انسان ها در همه سطوح اعم از خانواده تا سطح ملت و بالاتر در بستر ارتباطات شکل می گیرد.

ابزارهای ارتباطات بسیار متنوع و با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است

سید اسدالله دهناد با بیان اینکه ارتباطات مورد علاقه مردم است مردم تشنه دانستن هستند افزود: بخش عمده وقت مردم مصروف دریافت اطلاعات می شود و ابزار های ارتباطات بسیار متنوع و با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است .همچنین مقوله ارتباطات در همه شؤن زندگی مردم از اقتصاد و سیاست و فرهنگ و آموزش گرفته تا جزئی ترین امور زندگی شخصی آنها را احاطه کرده است همه این عوامل دست به دست هم داده تا جوامعی که علاقمند به حکمرانی بهتر هستند از این ظرفیت برای توسعه همه جانبه استفاده بهتری داشته باشند.

۱۰۰میلیون مشترک تلفن همراه در ایران

نائب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران بیان داشت: نگاهی به سیر تحول مخابرات در کشور ما نیز این امر را تایید می کند شما بهتر می دانید که ۱۰سال بعد از اختراع تلفن پای این صنعت به ایرا ن باز شد یعنی سال ۱۲۵۶حدود ۱۴۶ سال پیش امروز که من در خدمت شما هستم ۱۰۰میلیون مشترک تلفن همراه داریم.

رسانه ها ، اصلی ترین بهره برداران صنعت ارتباطات

وی رسانه ها را یکی از اصلی ترین بهره برداران صنعت ارتباطات دانست و عنوان کرد: کار رسانه در همین بستر انجام می شود

این امر گویای این است که حوزه ارتباطات با هیچ یک از نیاز های بشری قابل قیاس نیست و در سبد نیاز های خانوار جایگاه بسیار مهمی دارد.اما آنچه به اعتقاد من اهمیت دارد این است که تمام تمرکز ما باید معطوف به این امر باشد که از این امکانات برای رشد معنوی و مادی کشور درست استفاده کنیم.

فضای ارتباطات در خدمت رشد و آگاهی مردم و بر اساس صداقت و واقع نگری باشد

دهناد بیان کرد: امروز بیش از هر زمان با یک حمله بی سابقه امپراطوری رسانه ای دشمنان علیه نظام و انقلاب مواجه هستیم شاید در حال حاضر هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی مورد تهاجم متمرکز رسانه‌های دشمن نباشد که بخش وسیعی از تلاش رسانه ها باید مصروف دفاع از این حملات باشد.

رسانه های قم موثر ترین پل ارتباطی بین مردم و مدیران

وی با اشاره به علاقه قلبی به استان قم و ظرفیت های آن بیان داشت: رسانه های قم طی دو دهه اخیر رشد کمی و کیفی نسبتا مناسبی داشته اند رویکرد به این حرفه عمدتا بر اساس علاقه و نگاه غیر مادی بوده است و به نظر حقیر که از نزدیک در جریان فعالیت شما هستم سهم مهمی را در ایجاد حرکت برای پیشرفت قم داشته اید و شاید تنها ترین و یا موثر ترین پل ارتباطی بین مردم قم و مدیران بوده و هستید.

نائب رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین نیاز استان قم در حال حاضر و مهم‌ترین کاری که رسانه ها درخدمت به مردم قم می توانند داشته باشند چیست اظهار داشت: ایجاد امید در بین مردم ،ایجاد بستر رسانه ای برای ورد مدیران توانمند، تلاش برای حذف مدیران ناتوان از طریق نقد دلسوزانه و مخلصانه عملکرد مدیران است بگونه ای که مردم در انتخاب و مدیران ملی در انتصاب بهترین ها را برای خدمت برگزینند .

وی فضای ارتباطات را در خدمت منافع ملی ،هم افزایی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی و آرمان های اصیل انقلاب دانست و عنوان کرد: یاور کارآمدان باشید و هرگز اجازه ندهید هیچ ناکارآمدی از نردبان رسانه بر ملت و نظام تحمیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights