×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه سبد کامل کودی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم

حسین زند  با بیان این که همایش آموزشی ترویجی و معرفی سبد کودی سومین همایشی است که طی سال های اخیر در استان قم برگزار کردیم، تصریح کرد: در این همایش ۱۴ تولید کننده انواع کودهای کشاورزی از سطح کشور حضور دارند و بیش از ۲۰۰ نوع محصولات و تولیدات خود را در معرض بازدید قرار دادند.

زند اهداف اصلی از تشکیل این همایش را حمایت از تولیدکنندگان داخلی کود های کشاورزی و شرکت های دانش بنیان در این حوزه و حمایت از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و ارائه و معرفی کودهای کشاورزی استاندارد با کیفیت بالا و بر اساس جدیدترین دانش روز و یافته های علمی عنوان کرد.

وی یادآور شد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با انعقاد تفاهم نامه با بیش از ۱۴۰ تولید کننده در سطح کشور و با بیش از ۱۶۰۰ نوع کود در کنار مهم ترین وظیفه و مسئولیت خودش که تامین و تدارک و توزیع انواع کود های شیمیایی یارانه ای است یک سبد کودی کامل با فرمول های کودی بسیار متنوع و مناسب از طریق شبکه رسمی خود که بیش از ۳۵۰۰ کارگزار رسمی توزیع نهاده های کشاورزی در سطح کشور دارد در دسترس کشاورزان قرار داده است.

در پایان همایش طی مراسمی از تولیدکنندگان شرکت کننده تقدیر بعمل آمد .

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در پایان اظهار کرد: امیدواریم این دسترسی و تهیه به موقع کود های مورد نیاز کشاورزان منتج به افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و پایداری در امنیت غذایی کشور شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights