×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور اساتید هنر انقلاب اسلامی در قم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد

سید محمد تقی شاهچراغی ضمن حضور در حوزه هنری استان قم با محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، استاد مسعود نجابتی و استاد شجاعی طباطبایی، استاد حسینی و جمعی دیگر از اساتید و اهالی هنر انقلاب اسلامی استان دیدار کرد.

 

وی در این دیدار با بیان اینکه ویژگی های کم نظیر استان قم در نیروی انسانی و نخبگان انقلاب اسلامی، گفت: قدرت نرم افزاری انقلاب اسلامی در قم است و عقبه فکری جهان اسلام و مذهب تشیع نیز به قم برمیگردد و به همین منظور تلاش و تمرکز دشمنان برای ایجاد اختلال و مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی در قم بسیار زیاد می باشد.

 

استاندار قم با اشاره به اینکه الحمدلله امروز نگاه مدیران و مسئولان همراه با انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در حوزه هنر مسائل مختلفی وجود دارد و بایستی که بخشی از نیازهای حوزه هنری انقلاب اسلامی را به وسیله تعامل با افراد و مجموعه‌های مرتبط با این موضوع برطرف کرد.

 

وی اضافه کرد: بخشی از نیازهای حوزه هنری انقلاب اسلامی قم را نیز در سفر دوم رئیس جمهور به استان باید پیگیری شود تا نیازهای حدالمقدور تامین شود‌.

 

شاهچراغی تاکید کرد: همچنین از دیگر ظرفیت‌های موجود در استان که اداراتی همچون ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، کانون پرورش فکری، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و… هستند، حوزه هنری انقلاب اسلامی می‌تواند با تعامل در راستای اهداف و برنامه‌های هنری خود استفاده کند.

 

ایشان افزودند: هنر انقلاب اسلامی و گزارش های ارزشمندی که در این جلسه در بخش های گرافیک آئینی، هنرهای نمایشی و تاریخ شفاهی بیان شد باید در بستر آموزش های مهارتی به جوانان منتقل شود و این فناوری های فرهنگی هستند که بخشی قابل توجهی از قدرت نرم انقلاب اسلامی را تشکیل می دهند.

 

استاندار قم در پایان عنوان کرد: حضور اساتید هنر انقلاب اسلامی در قم و ظرفیت های بی نظیر قم در این حوزه می تواند قم را به جایگاه اصلی خود در هنر انقلاب اسلامی برساند که دستگاه های اجرایی و فرهنگی نیز وظیفه حمایت و توجه به این مهم را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights