×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پدر شهیدان برجعلی زاده آسمانی شد 

این پدر ایثارگر طی سالهای ۱۳۶۱ و ۱۳۶۴ دو فرزندش را تقدیم راه اسلام کرد و نزدیک به ۴۰ سال در بر داغ فراق آنان صبر نمود.

شهید محمود برجعلی زاده فرمانده گردان لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس بود. وی مدتی به تحصیل علوم اسلامی مشغول بود. محمود و برادرش مصطفی در رشته های رزمی فعالیت می کردند. آنان از نیروهای انقلاب بودند و با شروع جنگ تحمیلی محمود عازم جبهه ها شد و پس از رشادت های بسیار در مرزهای شرق و غرب کشور سرانجام در دوم فروردین سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در گلزار شیخان به خاک سپرده شد.

برادرش مصطفی متولد دی ماه سال ۱۳۴۸ در ۱۶ سالگی عازم جبهه ها شد. نوای مداحی و اذانش در دل سنگر ها طنین انداز بود. وی در بهمن سال ۱۳۶۴ عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه شهید محمود و مصطفی برجعلی زاده :

محمود برجعلی زاده:

باید بگویم که این ناجوانمردان که نتوانستند به ما ضربه کاری بزنند. اگر بخواهند از نظر اقتصادی چاه های نفت ما را بگیرند، آنقدر می جنگیم تا خونمان با طلای سیاه آمیخته شود و کارشان را مختل سازد و اینگونه اسلام را به آنها بنمایانیم و این چنین جهان را به حیرت وا داریم و ادامه خون حسین بن علی {علیه السلام} را به نمایش بگذاریم.

پدر و مادرم برای اسلام نگران باشند نه برای من، ما می رویم، امیدواریم خدا هم ما را بپذیرد. پیامم به ملت بیدار همیشه در صحنه این است که هیچگاه از امام و خطش جدا نشوید برادرانم و خواهرانم را حزب اللّهی و در خط امام تربیت کنید تا در مقابل مسامحه گران بایستند.

 

مصطفی برجعلی زاده :

در این زمان نیز امام عزیزمان که از سلاله پاک پیامبران است ما را راهنمای است و هر کس که بر ندای او لبیک گوید نجات می یابد و هر کس که پشت به او بکند از راه بدر خواهد شد و از جهنمیان خواهد بود.

ان شاالله خداوند ما را از یاران با وفای او قراردهد تا بتوانیم با کمک وهمیاری دین مبین اسلام را بایاری خداوند برجهان چیره کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights