×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«شبکه ولایت»؛ شجره‌ای طیبه در عرصه رسانه

حجت الاسلام مهدی رجایی نیا دستیار ویژه مدیر حوزه های علمیه در بازدید از شبکه جهانی ولایت با اشاره به اهمیت اهداف این مجموعه خاطرنشان ساخت: شبکه ماهواره ای ولایت به عنوان شجره طیبه در عرصه رسانه می باشد و در این عرصه شاهد برکات زیادی از این مجموعه هستیم.

 

دستیار ویژه مدیر حوزه های علمیه در ادامه با بیان ظرفیت عظیم رسانه در عصر معاصر ابراز داشت: امروزه با توجه به وجود مخاطبین گسترده و اقبال جوامع در عرصه رسانه میتوان با استفاده از هنرهای نمایشی کارهای فاخری در عرصه تبیین و نشر مبانی دین مبین اسلام انجام داد.

 

حجت الاسلام رجایی نیا با بیان اینکه حوزه های علمیه رسالت سنگینی در جوامع امروزی دارند گفت: جوامع امروزی با شبهات گسترده در عرصه مبانی دینی مواجه و تشنه حقایق معارف اسلامی می باشند لذا باید حوزه های علمیه ورود گسترده، جدی و قوی در عرصه تولیدات رسانه ای داشته باشند و در این راستا نهادهای بین المللی همچون جامعه المصطفی می توانند از ظرفیت سازمان رسانه ای ولایت در جهت اهداف متعالی خود بهره ببرد.

 

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه گفت: قم با توجه به اینکه یک شهر بین المللی است باید زیر ساخت های بین المللی داشته باشد تا به عنوان یک شهر علمی فرهنگی و تأثیرگذار در عرصه بین الملل بتواند نقش جهانی خود را ایفا کند.

 

مشاور مدیر حوزه های علمیه در ادامه ضمن معرفی ستادهای راهبری خاطرنشان ساخت: ستادهای راهبری در جهت پاسخگویی به موضوعات کلان نظام در عرصه تبیین معارف اسلامی ورود می کند و قریب به ۳۰ ستاد راهبری وجود دارد که در بدنه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نظام فعالیت می کنند که عمده هدف این مجموعه ها اسلامی سازی اهداف و تولید محتوا در عرصه های پژوهشی کاربردی در میدان می باشد.

 

وی در بیان همکاری ستادهای راهبری با سازمان رسانه ای ولایت ادامه داد: ستادهای راهبری مرکز مدیریت حوزه های علمیه می توانند در موضوعات مختلف من جمله در عرصه رسانه، هنر و دیگر موضوعات مختلف در کلان از ظرفیت این نهاد فاخر استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights