×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختتامیه اجلاس ملی دبیران استانی شبکه‌ سبک زندگی ایرانی-اسلامی در قم

دبیر ملی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی اظهارداشت: در نشست جمع بندی اجلاس ملی دبیران استانی شبکه سبک زندگی ایرانی-اسلامی پیرامون موضوعاتی از قبیل توانمندسازی اعضای شبکه در قالب آموزش‌های مجازی، تکمیل فرم پایش و شناسایی وضعیت استان، تشکیل کمیته های تخصصی ذیل شبکه و تعیین موضوعات در اولویت و ارائه طرح و ایده در زمینه های تعیین شده، تبادل نظر صورت گرفت.

حجت الاسلام مجتبی ویژه افزود: دبیران استانی سبک زندگی ایرانی اسلامی در نخستین اجلاس ملی که به این منظور از هفتم تا دهم آذرماه در شهر قم برپا شده بود به بیان مسائل پرداخته و درخواست‌های خود را برای پیشبرد اهداف و تاثیرگذاری آن بیان کردند.

 

وی عنوان کرد: توانمندسازی تخصصی دبیرخانه‌های استانی سمن‌ها در اجلاس سه روزه با موضوعات تحولات و آینده سبک زندگی(mall_blue_diamond) ،تحولات سبک زندگی جوانان در ایران معاصر (small_blue_diamond)، اصول کلی و تطبیق با متغیر های سبک زندگی(small_blue_diamond)، اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی(small_blue_diamond)، کارگاه عملی بوم نویسی و تکمیل بوم(small_blue_diamond)، شبیه سازی شهرفرضی برای شبکه استانی(small_blue_diamond) و لیگ ارائه طرح (در قالب پروپزال طرح سبک زندگی وبررسی طرح و شورای داوری طرح ) دنبال شد.

 

همچنین در اختتامیه این اجلاسیه مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: اجلاس با محتوای مناسب و در راستای توانمندسازی بود.

آقای پارسانیا با تاکید براینکه دبیران استانی تکمیل پایش های استانی را مورد توجه و اولویت قراردهند، عنوان کرد: برنامه های محوری و اصلی شبکه مشخص شده و به دبیران استانی اعلام خواهد شد.پایان پیام/۱۱۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights