×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۹۰ درصد اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم ایجابی و ترویجی است

سردار محمدرضا موحد روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس گفت: این روز یکی از مصادیق حقانیت جمهوری اسلامی ایران است که طی آن خداوند به‌وسیله شن‌های بیابان متجاوزان را زمین‌گیر کرد.
وی ادامه داد:در طول ۴۴ سال گذشته با امدادهای الهی فتنه و توطئه‌های بزرگ خنثی‌شده که هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی می‌توانست یک ملت بزرگ را در هم بکشند؛ باید توجه داشت که دشمنی‌ دشمنان تمامی نخواهد داشت.
دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی در اجرای برنامه‌های ترویجی و فرهنگی می‌تواند به الگوی کشوری تبدیل شود.
سردار موحد یادآور شد: جلسات قرارگاه بصورت ماهانه با حضور استاندار و فصلی با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم در طول سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اثرگذاری اقدامات این قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در بین جامعه هدف، گفت: ۹۰ در صد اقدامات این قرارگاه ایجابی و فرهنگی و در یک فضای صمیمی و دوستانه انجام می‌گیرد.
دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با تأکید بر اهمیت مباحث ترویجی و تبلیغی در حوزه عفاف و حجاب، اظهار داشت: بسیاری از افراد کم حجاب در مواجهه با رویه و دلسوزی آمران معروف، استقبال مطلوبی از این امر خداپسندانه می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights