×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات عمیق و ماندگار در حوزه ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب انجام شود

آیت‌الله سید محمد سعیدی روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، بیان کرد: باید از فرصت و بار معنوی که در ماه مبارک رمضان برای همه مومنان بوجود آمده برای اجرای اقدامات مؤثر در مسأله عفاف و حجاب در قالب این قرارگاه معنوی استفاده حداکثری شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: اقدامات و برنامه‌های ترویجی حوزه عفاف و حجاب بصورت مستمر باید با شیوه‌های نوین و مختلف رسانه‌ای در دسترس مردم قرارگرفته و سبب امیدآفرینی در جامعه شود.
امام‌جمعه قم گفت: برای ثمربخشی اقدامات حوزه عفاف و حجاب همچنین باید دستگاه قضایی پای‌کار باشد و مصوبات گذشته این قرارگاه موردبررسی دقیق قرارگرفته و طرح‌های آینده با دقت مورد پایش قرار بگیرد.
آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: در عرصه عفاف و حجاب در کنار کارهای فوری لازم است تا اقدامات عمیق و با دارای اثر ماندگار بیشتر انجام‌گرفته و اثرات فرهنگی آن به‌مرور در سطح جامعه ملموس شود.
وی تعامل و همراهی بین دستگاهی را در اجرای طرح‌های ترویجی مهم و ضروری یادکرد و تصریح کرد: قم به خاطر جایگاه دینی و فرهنگی خود با سایر شهرها متفاوت است و این مسأله باید همیشه موردتوجه مسوولان و مدیران باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights