×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برنامه تیم دلسوختگان اهل بیت برای صعود به لیگ برتر

حسین آتش پنجه عصر دوشنبه در نشست خبری که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد اظهار داشت: دلسوختگان اهل‌بیت یکی از قدیمی ترین تیم های فوتسال استان قم محسوب می شود که از سال ۸۵ ورود به مسابقات استانی داشت و از مسیر لیگ مناطق و دسته دوم پله پله خود را به لیگ دسته اول رساند.

وی ادامه داد: از ابتدای حضور خود در مسابقات کشوری بدنبال خرید امتیاز نبودیم و بل دسترنج ورزشکاران استان قم موفق به صعود به لیگ دسته اول شده و امیدواریم برای سال اول نتایج خوبی بدست آوریم.

مدیرعامل باشگاه دلسوختگان قم افزود: چشم انداز ما در اولین حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود به مرحله پلی آف است.

وی تصریح کرد: بهترین امکانات و هزینه ها را داریم و حامی مالی ما از قدیمی ترین حامیان مالی فوتسال است که ۱۱ سال از تیم ما حمایت می کند.

آتش پنجه گفت: کادر فنی ما کاملا بومی است و پله پله جلو آمده ایم و حامی مالی این قول را داده است که اگر حتی به لیگ برتر صعود نکنیم در فصل آینده هم از تیم دلسوختگان در لیگ دسته اول حمایت کند.

ترکیب تیم دلسوختگان اهل بیت قم ۱۰۰ درصد بومی است

سرمربی تیم دلسوختگان اهل بیت قم نیز در این نشست گفت: برای صعود به لیگ برتر روند ۲ تا سه ساله در برنامه خود داریم که البته این اتفاق شاید همین امسال افتاد و دید ما صرفا شرکت در دسته اول و نگاه داشتن تیم در این دسته نیست.

سید اصغر احمدی افزود: شاکله ۵۰ درصدی تیم‌ ما از بازیکنان سال قبل است و از دل لیگ استان قم نیز بازیکنانی جذب شدند.

وی ابراز داشت: باشگاه نیاز به تقویت بازیکن از بیرون استان نمی دید و ظرفیت بازیکنان قم بیشتر از بازیکنان دیگر استان ها بود.

سرمربی تیم دلسوختگان اهل بیت قم افزود: در هفته اول مسابقات است شناختی از حریف نداریم و برای بازی های دیگر حتما برای شناخت حریف برنامه ریزی خواهیم کرد.

احمدی گفت: تمرینات خود را از اواسط مهرماه شروع کرده ایم و میانگین سنی بازیکنان تیم ما ۲۴ سال است و تمامی آن ها بومی هستند.

رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در ۲ گروه هفت تیمی برگزار می شود و در پایان دور رفت و برگشت ۲ تیم اول و دوم هر گروه راهی مرحله حذفی می شوند تا در پایان ۲ تیم اول لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شوند.

دلسوختگان قم که در گروه اول لیگ دسته یک فوتسال قرار دارد پنجشنبه هفته جاری در قم از مدافعان حرم علی آباد کتول میزبانی می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights