×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری جام شهدای رسانه

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه برگزاری دیدار تدارکاتی تیم خانه مطبوعات قم، در گفتگو با ستاد خبری جام شهدای رسانه با اعلام این موضوع گفت: این رویداد ملی را که به میزبانی قم برگزار می شود می‌توان به عنوان گام اول در دوره جدید برنامه های فرهنگی ورزشی رسانه به شمار آورد که هدف اول آن علاوه بر نشاط و تندرستی اهالی رسانه، ایجاد یک وحدت و همدلی بین آنان است.
وی افزود: هدف دیگر، ایجاد گفتمان و برنامه های خاص فرهنگی نظیر نشست مشترک مدیران خانه مطبوعات استان‌ها در قم و تبادل نظرات آنهاست که برکات خوبی خواهد داشت.
اسماعیلیان با اشاره به حضور صدها خبرنگار از سراسر کشور در قم برای شرکت در این رقابت‌ها، درباره نحوه حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در حد توان وامکانات حمایت مادی و معنوی خواهیم داشت اما اصولا سیاست ارشاد در بحث خبرنگاران و مطبوعات، حمایت اقتصادی پایدار است و نه مقطعی. لذا به دنبال برنامه هایی هستیم که بنیه مالی مطبوعات فعال و به تبع آن خبرنگاران واقعی تقویت شود و از دغدغه معیشت آنان بکاهیم تا با آرامش خاطر به کار خود بپردازند.
مسابقات فوتسال خبرنگاران کشور (جام شهدای رسانه) بهمن ماه امسال به میزبانی خانه مطبوعات استان قم و به یادبود خبرنگار شهید مهدی شریفی برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights