×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم افتتاح شد

وحید سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درباره این دوسالانه گفت: در این دوسالانه، ۷۵ هنرمند ۱۲۰ اثر به دبیرخانه ارسال کردند و طی داوری اولیه که انجام شد، تعداد ۷۴ اثر از ۶۵ هنرمند در دو بخش رقابتی و غیررقابتی انتخاب شدند.

 

دبیر یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم افزود: موضوعات در سه بخش تذهیب، گل‌و‌مرغ و مینیاتور است که هنرمندان در این سه بخش اثر فرستادند.

 

وی ادامه داد: در بخش رقابتی و غیررقابتی، اساتید در بخش غیررقابتی و نسل جدید نگارگرها در بخش رقابتی در این دوسالانه شرکت کردند.

 

سلیمانی درباره نقطه قوت این دوسالانه بیان کرد: ما کارهای خوبی از هنرمندان در این سری می‌بینیم و با آثار قوی از جهت اجرا و تکنیک روبرو هستیم.

 

وی درباره مکان نمایش آثار این دوسالانه گفت: بخشی از این آثار در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، بین کوچه ۱۰ و ۱۲، پلاک ۱۰۰ و نیز بخشی دیگر در گالری سرو واقع در میدان دستغیب، مجموعه سرو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

سلیمانی ابراز کرد: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار فرهنگ و هنر واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، جنب میدان نواب صفوی برگزار می‌شود.

 

وی در پایان اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم شامل وحید سلیمانی، محمدمحسن مقدادی، اسدالله فقیهی و زهرا ارشادی و همچنین هیئت داوران شامل روح‌الله فاضلی، هادی فقیهی زینب سامعی هستند.

 

این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی استان قم و با همکاری قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار گردیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights