×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ضرورت توجه به چالش‌های اساسی قم و نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی

 

وی در گفت وگو با خبرنگار ما در مورد مسئولیت سنگین خبرنگاران گفت: کار خبرنگاری نیازمند سرعت، دقت و فن نگارش قوی است. خبرنگاران می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح، به ارتقای جامعه در همه ابعاد آن کمک کنند و در عوض، بی‌تقوایی در این حرفه می‌تواند آسیب‌های جدی به وجود آورد.

 

جایگاه رفیع خبرنگاری باید ارج نهاده شود

وی درمورد جایگاه خبرنگاری نیز گفت: جایگاه خبرنگاران باید ارج نهاده شود زیرا آن‌ها وجدان‌های جامعه را نمایندگی می‌کنند و افکار عمومی را با اطلاع‌رسانی خود شکل می‌دهند و حق و باطل را برای مردم تبیین می کنند.

 

نیاز به فضای رفاقت سیاسی

باقرزاده با تاکید بر وحدت و رفاقت میان گروه‌های مختلف عنوان کرد: هم‌اکنون، فضای سیاسی باید به رفاقت تبدیل شود زیرا مردم از بگومگوهای سیاسی خسته شده‌اند و دعواهای جناحی و سیاسی سبب هدررفت امکانات، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها شده است.

 

وی ادامه داد: امروز نیاز به وحدت و همت جهادی برای پیشرفت کشور بیش از همیشه احساس می‌شود و انعکاس اخبار خوب و امیدوارکننده نیز به سود مردم و کشور است.

 

وی درادامه به چالش‌های موجود در استان قم اشاره کرد و گفت: استان قم با چالش‌های جدی از جمله ترافیک، فرودگاه و مترو روبرو است؛ برای حل مشکلات ترافیکی، نیاز به تعریض کمربند استان و محورهای مواصلاتی است. مشکلات ترافیک در ساعات پیک، نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

 

باقرزاده افزود: شهرداری و شورای شهر تصمیمات مناسبی مانند احداث خیابان‌های جدید اخذ کردند اما کافی نبوده و نیاز است با سرعت بیشتر این مشکل مرتفع شود زیرا باعث نارضایتی مردم به‌خصوص در ساعات پیکی که مردم تردد می‌کنند شده و در ایام گرم تابستان قم باعث کلافگی بیشتر و مسبب مشکلات اجتماعی مانند نزاع و درگیری است.

 

مشکل مترو و فرودگاه قم به صورت ملی برطرف شود

وی بر ضرورت حل مشکل فرودگاه تاکید کرد و گفت: مشکل فرودگاه قم باید به صورت ملی مورد توجه قرار گیرد. نمایندگان مجلس باید همتی مضاعف برای حل این مشکل ۱۳ ساله داشته باشند.

 

وی بیان کرد: درحالی مردم استان قم محروم از داشتن فرودگاه است که در برخی از شهرستان‌های کوچک هم فرودگاه وجود دارد.

 

باقر زاده درمورد نیاز قم به مترو نیز گفت: پروژه مترو باید پیگیری شود. ۱۲ سال توقف این پروژه، هزینه‌های بیهوده‌ای را به مردم قم تحمیل کرده است.

 

وی بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه‌های کلان استان تأکید کرد و گفت: هرچقدر پروژه‌های کلان معطل بماند هزینه سنگین‌تری را با توجه به تحریم و تورم بر مردم تحمیل خواهد کرد و مردم عملکرد مسئولان را با اتمام این پروژه‌ها مورد سنجش قرار می‌دهند لذا مستلزم این است که این امر سرعت داده شود.پایان پیام/۱۱۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights