×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
شاهچراغی خبر داد؛ رفع مشکلات حقوقی فرودگاه قم/ همکاری و همراهی مدیران در قم مثال‌زدنی است

سیدمحمدتقی شاهچراغی در آئین تکریم و معارفه استاندار قم که در سالن جلسات کرامت برگزار شد، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم قم به مدت پنج‌سال در دو کسوت فرماندهی سپاه و استانداری توفیق الهی بود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای حاصله در سایه همراهی، همدلی و همکاری مردم، مدیران دستگاه های اجرایی و مراجع تقلید بوده است، مطرح کرد: مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در این مسیر همکاری و رهنمودهای موثری داشتند.

 

استاندار سابق قم با بیان اینکه در ابتدای فعالیت در این استان با مشکلات متعددی مواجه بودیم، عنوان کرد: برخی از پروژه‌های قم بیش از چند دهه راکد و زیر سایه غفلت مدیران در گذشته مسکوت مانده بود.

 

وی با یادآوری سفر استانی رئیس جمهور به قم، گفت: در این سفر توانستیم ۱۵۳ مصوبه اخذ کنیم تا بسیاری از مشکلات استان رفع شود.

 

شاهچراغی با اشاره به اینکه قم به کارگاه بزرگ فعالیت های عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این کارگاه با همت و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

 

وی ضمن تبریک به دکتر سید محمد آقامیری استاندار جدید قم، تصریح کرد: قطعا ایشان نیز مسیر رشد و توسعه استان را در پیش‌ خواهد گرفت و این مسیر را ادامه خواهند داد.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به پروژه فرودگاه قم، اظهار داشت: این پروژه بدون هیچ مجوز و مدرک قانونی کلنگ‌زنی شده بود و در نهایت پس از جلسات متعدد مقرر شد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فرودگاه قم احداث شود. تا امروز تمام شرایط برای صدور مجوز آن فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اصلاح قرارداد در بخش مترو داشته‌ایم، یادآور شد: امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل تامین واگن متروی قم حل شود و ادامه مسیر آن نیز تکمیل شود.

 

شاهچراغی با اشاره به اینکه زمان بسیاری برای تعیین و تکلیف منوریل قم صرف شده است، بیان کرد: تا زمانی‌که مردم حاصل این جلسات را در کف میدان نبینند قانع نخواهند شد ولی در نهایت مقرر شد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر طراحی را برای ادامه منوریل تا پردیسان آماده کنند.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد رفع مشکل بافت فرسوده در استان قم، تصریح کرد: خانه‌های قرار گرفته شده زیر دکل های فشار قوی برق نیز از دیگر مشکلات در استان قم بود که گرفتاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و … برای ساکنین این محله به همراه داشت که به لطف خدا درحال رفع شدن است.

 

استاندار سابق قم با اشاره به اینکه یکی از جاده‌های حادثه‌خیز استان قم جاده پردیسان-ورجان بود، اظهار کرد: این مسیر نیز با پیگیری‌های انجام شده درحال احداث است.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها به برکت و لطف اهل بیت(ع) بوده است، مطرح کرد: جلسات متعددی با موضوع دریاچه نمک نیز برگزار شده است که در نهایت مقرر شد ۱۰ هزار میلیارد تومان برای آن اختصاص پیدا کند که ۸۰ درصد آن با بخش خصوصی ۲۰ درصد آن با کمیته امداد خواهد بود.

 

شاهچراغی با اشاره به وجود مشکلاتی در فاضلاب شهری، عنوان کرد: در این عرصه نیز باتوجه به اینکه بخش زیادی از پساب استان هدر می‌رفت، با بخش خصوصی قراردادی منعقد شد تا این وضعیت سامان یابد.

 

وی با بیان توفیقات دولت سیزدهم در حوزه صنعت خاطرنشان کرد: توجه اصلی ما به مشاغل خانگی، سوغات و صنایع دستی قم بوده است.

 

شاهچراغی با بیان اینکه تیم فعال در عرصه مدیریت استان زمینه‌ رشد و توسعه استان را فراهم کرده است، تصریح کرد: قم شایسته خدمت‌رسانی‌های بیش‌تر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights