×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۹۰ زوج جوان زندگی مشترک خود را در حرم حضرت معصومه(س) آغاز کردند

اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت با فعالیت دو اتاق عقد در ایام میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در روزهای هفتم تا نهم آذرماه ۱۴۰۱ میزبان ۹۰ زوج جوان برای انجام عقد ازدواج بوده است.

اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد هر روز بجز ایام عزاداری اهل بیت(ع) با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت ۱۱ الی ۱۸ به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

علاقه مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها در بخش پرتال ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت نام اتاق عقد را دنبال کنند.

برای ثبت نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه، تصویر فرم تکمیل شده رزرو نوبت که در سایت قابل دانلود است، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.

شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر عبارت از حضور به‌موقع و خروج بهنگام، همراه داشتن حداکثر ۱۰ نفر به غیر از زوجین، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ممنوعیت ورود افراد با علایم سرماخوردگی و عدم پذیرایی از مهمانان و زائران است.

گفتنی است در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا ده روز آینده وجود دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام اتاق عقد، پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights