×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزیدگان سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم معرفی شدند

آیین اختتامیه سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم شامگاه پنجشنبه ۲۸ دیماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان در نگارخانه فرهنگ برگزار شد.

در این دوره ۳۳۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مرحله نخست داوری از بین آثار ارسال شده ۹۱ اثر از ۶۶ هنرمند در بخش رقابتی وارد شدند.

در مرحله دوم داوری آثار علاوه بر معیارهای فنی، تکنیکی، اجرا و ترکیب بندی، هیئت داوران در این دوسالانه توجه ویژه بر رویکردهای محتوایی و فرهنگ های ایرانی و اسلامی هم داشته اند.

 

در نهایت هیئت داوران پنج اثر را بدون رتبه بندی میان آن ها به عنوان آثار برگزیده به این جشنواره انتخاب کردند که حسین باوی و امیرمهدی گل محمدی و علی فیاضی و مصطفی احمدی و زهره خلیفه قلی برگزیده سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم هستند.

 

همچنین در این دوره جهت تشویق و حمایت از هنرمندان جوان استان شش اثر نیز به عنوان اثر تقدیری از هنرمندان جوان تر برگزیده شده اند که محمدجواد صالحی و پارسا رحیمی تنها و صبا صادق و محمدحسین فرجی و مسیحا ایمانی و هانا سروش تقدیرشدگان این دوره از جشنواره شناخته شدند.

 

سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن هنرهای تجسمی به دبیری وحید سلیمانی برگزار ‌شد و نمایشگاه آثار از ۱۶ تا ۲۸ دی ۱۴۰۲ به صورت همزمان در نگارخانه فرهنگ و گالری سرو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights