×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به سوی کربلا با کاروان “به سوی کربلا”

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی سرپرست معاونت فرهنگی – آموزشی این وزارت‌خانه با اعلام این خبر گفت: در آستانه‌ی اربعین سیّد و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، کاروان “به سوی کربلا” متشکل از فرزندان پسر کارمندان وزارت جهاد‌کشاورزی، عازم کربلای معلّی گردید.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای خانواده‌‌ی کارکنان این نهاد دولتی، به تشریح برخی فعالیت‌های فرهنگی – تفریحی که در دوره‌ی جدید انجام شده پرداخت و افزود: برگزاری اردوهای تفریحی در استان‌های همدان، مازندران و آذربایجان شرقی، ویژه‌ی فرزندان کارمندان، برگزاری کارگاه‌های مشاوره، برپایی همایش‌ها و مسابقات با موضوع عفاف و حجاب و …، از جمله‌ی این فعالیت‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام خوئینی اعزام کاروانِ “به سوی کربلا” را با هدف خدمت‌رسانیِ جوانان در موکب‌های طریق‌الحسین علیه‌السلام و نیز تقویت روحیه‌ی اجتماعی و انگیزه‌ی انقلابیِ فرزندانِ همکاران وزارت جهاد کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما در این‌گونه برنامه‌ها، میدانی را برای ظهور و بروزِ اجتماعی، تجربه خواهند کرد.

گفتنی‌ست کاروان “به سوی کربلا” در مرحله‌ی اول، میزبان فرزندان ۱۷ تا ۲۳ سالِ کارمندان وزارت جهاد‌کشاورزی و در مرحله‌ی بعد، خانواده‌های کارکنان را راهی کربلای سیدالشهدا علیه‌السلام نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights