×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری دور دوم سفر رییس جمهور به قم با رویکرد فرهنگی و اجتماعی/احصای برنامه های فرهنگی استان برای جمع بندی

احمد حاجی زاده در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت سیاسی استانداری قم اظهار داشت: دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان قم با رویکرد فرهنگی و اجتماعی انجام خواهد شد که نیاز به همفکری به هم اندیشی مدیران استان در خصوص عملکرد فرهنگی و اجتماعی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم برنامه های فرهنگی و اجتماعی معاونت ها را هرچه سریعتر جمع‌آوری، تنظیم و در جلسه با استاندار مطرح کنیم تا در سفر ریاست جمهوری به تصویب برسانیم.

به گفته وی، انتظار از بخش ها و شهرستان های قم این بوده که برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را بر اساس نیازها و ضرورت های بخشش آن اولویت سنجی و به استانداری ارسال کنند.

حاجی زاده همچنین با اشاره به نقش فرمانداران در پیوند و ارتباط مردم با دولت گفت: فرمانداران نقطه اتصال مردم به دولت بوده و میتوانند مطالبات دغدغه ها و نیازهای مردم را جمع آوری و از مدیران مطالبه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تنها تلاش مدیران مربوطه در رفع مشکلات مردم به کار نمی آید، بلکه باید تمامی کارکنان ادارات در دستگاههای اجرایی یار و همراه مدیران باشند تا مشکلات به سرعت در طرف شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قم از تعامل شهردار، امام جمعه و بخشدار خلجستان قدردانی کرد و گفت این تعامل بدون شک موجب توسعه آبادانی رشد و پیشرفت این بخش می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights