×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر آقامیری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان؛ مردم قم ناظران افتخاری بر بازار باشند

🔹️به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمد آقامیری عصر امروز در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بیان کرد: کنترل بازار در ایام تعطیلات همواره مورد نگرانی ما بوده و تاکید داریم که مسئولین مربوطه دقت و نظارت خود را در روزهای تعطیل افزایش دهند.

🔸️وی افزود: معیشت مردم از مهم‌ترین مسائلی است که بنده به صورت هفتگی آن را بررسی می‌کنم؛ کوچک‌ترین غفلت در این حوزه مردم را در تامین کالای مورد نیاز خود دچار مشکل می‌کند.

🔹️استاندار قم عنوان کرد: کاسبان امین طرح مهمی بود که از سال گذشته آن را اجرایی کردیم؛ یقین دارم با افزایش تعداد کاسبان امین در سطح شهر قیمت‌ها به میزان واقعی خود خواهند رسید.

🔸️وی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی در کارگروه تنظیم بازار می‌بایست در راستای حل مشکلات مردم در مسائل معیشتی متحد و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

🔹️دکتر‌ آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افزایشی که در حوزه نرخ کرایه تاکسی مصوب شده مورد قبول ما نیست و این موضوع باید در معاونت اقتصادی ما مجدد مورد بررسی قرار بگیرد.

🔸️وی ادامه داد: افزایش نرخ تاکسیرنی در استان قم باید براساس میزان تورم صورت بگیرد؛ مگر تورم استان ۵۰ درصد است که نرخ تاکسی را به این میزان افزایش داده‌اید.

🔹️استاندار قم مطرح کرد: واقعیت این است که ما نیز نسبت به مشکلات معیشتی رانندگان تاکسی آگاه هستیم و این قول را به آن‌ها می‌دهیم موضوع مسکن مورد نیازشان را در جلسه شورای تامین مسکن استان با جدیت بیشتر دنبال کنیم.

🔸️دکتر آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین راهکار‌های نظارت بازار استفاده از ظرفیت مردم است؛ مردم باید این احساس مسئولیت را داشته باشند تا واحد صنفی متخلفی را مشاهده کردند آن را به سامانه‌‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ اعلام کنند.

🔹️وی ادامه داد: در راستای همین موضوع طرح ناظران افتخاری یکی از مسائل مهمی است که در استان راه‌اندازی کرده‌ایم و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://B2n.ir/Nazerqom در این طرح شرکت نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights