×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انتشار اولین شماره هفته نامه «افق ملی»

این نشریه که اولین شماره آن در روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه و در آستانه سال نو و شروع ماه مبارک رمضان آماده توزیع شده است، به مدیر مسئولی مهدی جنتی از خبرنگاران با سابقه در عرصه خبر استان قم روی پیشخوان روزنامه فروشی‌های کشور قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیر مسئول قم گویا این نشریه قرار است در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از یک سو و ارائه گزارش‌ها و یادداشت‌های متناسب خبری در حوزه‌های سیاسی و ملی و در راستای عمل به معنویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین فعالیت نماید.

جنتی در ادامه تصریح کرد: ظهور و بروز نشریات خصوصی مطالبه گر مد نظر حضرت امام خامنه‌ای در خصوص رسیدگی به خواسته‌های مردمی و بیان دغدغه‌های دلسوزان نظام و انقلاب می‌تواند زمینه ساز تمدن سازی نوین اسلامی در ابعاد استانی، ملی و حتی فراملی باشد.

وی افزود: تعدد رسانه‌ها با سلایق گوناگون کارزار خدمت مسئولان را مطابق با سلیقه مخاطبان آماده و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد داد.

مدیر مسئول قم گویا و افق ملی بیان کرد: این رسانه آماده همکاری با تمامی ادارات و ارگانها و شرکتهای دولتی و خصوصی برای انتشار ویژه‌ها و موارد مبتلی به چاپی مد نظر است و زمینه تعامل با این رسانه عظیم ملی به راحتی قابل دسترس می‌باشد.

مدیر نشریه هفتگی «افق ملی» در ادامه با اشاره به وجود تفاوت در دیدگاه رسانه‌ها خواستار هم افزایی و همفکری برای بارور تر شدن تنور خبر و اطلاع رسانی شد.

شایان ذکر است نشریه افق ملی بهمن ماه سال جاری مجوز انتشار گرفته است.

 

نسخه pdf کامل نشریه را از لینک زیر دانلود فرمایید:

افق ملی شماره ۱ نهایی(۱)

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights