×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش بین المللی دکترین مهدویت در مسجد جمکران آغاز به کار کرد 

هجدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با موضوع دولت کریمه با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد. 

 

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سخنرانی آغازین این همایش با بیان اینکه دشمنان با ایجاد شبهه به دنبال زدودن فرهنگ مهدوی هستند گفت: حوزویان در این شرایط وظیفه سنگینی دارند و باید با شناخت کامل ابعاد مهدوی و فرهنگ انتظار، نسل جوان را با اندیشه‌های ناب حکومت مهدوی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا کنند. 

 

وی با اشاره به ویژگی‌های فرهنگ انتظار و حکومت مهدوی افزود: حکومت و اداره جامعه در قلب مهدویت نهفته است و داشتن مدینه فاضله و جامعه آرمانی از ویژگی های بارز حکومت مهدوی است. 

 

مدیر حوزه های علمیه کشور در پایان خاطر نشان کرد: همه خطبا، گویندگان، نویسنده‌ها و رسانه‌ها وظیفه دارند تا در راستای تبیین حکومت مهدوی قدم بردارند، 

 

تجلیل از ۱۸ نفر از مهدی یاوران و رونمایی از آثار ارسالی به همایش بین المللی دکترین مهدویت از دیگر برنامه‌های صبح امروز این همایش بود. 

 

گفتنی است یکصد و بیست مقاله از صاحب نظران و پژوهشگران داخل و خارج از کشور به این کنگره ارسال شده است. 

 

همایش بین المللی دکترین مهدویت عصر امروز با ارائه مقالات برتر و سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه به کار خود پایان می‌دهد.

  1. امین احمدی‌نژاد

    سلام امین احمدی‌نژاد هستم از ایران وکرمان.نوشتم اگر جشن ازدواج ۱۲۴۰۰۰. سالمند و معلول در این نیمه شعبان امسال در همه شهرهای ایران برگزار گردد آجر و ثواب آن بیشتر و ماندگارتر خواهد بود من رای نمی دهم شما خود دانید و خدای خود تمام مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.در گوگل و نماشا من را بیابید و عقل و علم و وجدان خود را قاضی قرار دهید تا حقایق برایتان آشکار گردد آمین.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights