- نویسنده : مدیر مسئول
- 07 بهمن 1400
- کد خبر 8518
- 225 بازدید
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش قم گویا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم، مجموع ۱۰ هزار و ۳۵۳ مورد تماس با سامانه ارتباط مردمی در ساعات اداری (۷صبح الی ۱۶ در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل )در ده ماهه سال جاری ، با موضوع اطلاع رسانی و موضوعاتی از قبیل پیشنهادات وانتقادات ، درخواست های پیرامون تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت، موارد مرتبط با سامانه ۱۱۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ از طریق کارشناسان واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه قم پاسخ داده شده و به مشکلات مشتریان تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی می شود.
بر اساس همین گزارش در ده ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۵۰۰ مورد تماس از طریق سامانه ۲۰۲۱ به صورت ثبت خودکار ( از ساعت ۱۶ عصر تا۷ صبح ثبت درخواست ها از طریق ضبط پیام سامانه ۲۰۲۱ ) در رابطه با پرداخت صورتحساب و عدم وصل تلفن خرابی تلفن و سرقت کابل ها مشکلات اینترنت به واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه قم ارجاع شد و پس از بررسی، مشکلات با مشترک تماس گرفته میشود .
واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه قم همه روزه، حتی ایام تعطیل از ساعت ۷صبح الی ۱۶پاسخگوی تماس ها و سوالات شهروندان استان قم می باشد
https://qomgoya.ir/?p=8518