×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور پر شور مردم در استقبال از رئیس مجلس

محمد باقر قالیباف در جمع مردم پر شور و انقلابی قم اظهار کرد : بیش از ۳۰ سال در کشور مسئولیت اجرایی داشتم یکبار نگفتم پول و امکانات نیست و نمی‌شود

 

📌 در این ۴۵ سال بیش از ۳۰ سال کشور دست جریان شما (اصلاحات) بود، شما با تمامی امکانات و ظرفیت ها به خوبی از عهده مدیریت قوی کشور برنیامدید، با اعداد و ارقام عرض می کنم ما ظرفیت درامد بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از حوزه انرژی داریم که با مدیریت قوی آنرا از دست نمی‌دهیم. در کشور ظرفیت بزرگی داریم، ثروت زیاد داریم.

 

📌 من به عنوان خدمتگزار در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سمت داشتم، در هوافضای سپاه و در نیروی انتظامی مسئولیت داشتم، ۱۲ سال در شهرداری تهران مسئولیت داشتم یکبار نگفتم پول و امکانات نیست و نمی‌شود.

 

📌 امروز ما برای مهم‌‎ترین پست و حساس ترین نقطه و مسئولیت در کشور یعنی قوه مجریه تلاش می‌کنیم، این جایگاه بالاترین جایگاه اجرایی است و تمشیت امور کشور و معیشت مردم در همه ابعاد در اینجا تعیین می‌شود.

 

📌 مجلس در راس امور است و حتما قانون خوب مهم است، اما اجرا بسیار مهم‌تر است اگر قانونی تصویب شد اما اجرا نشود کاغذی بیش نیست.

 

📌 شما در هوافضای سپاه و ناجا نگاه کنید و مقایسه کنید می‌بینید همزمان با اینها صنعت خودرو مدیریت ضعیف وجود داشته، شما در عملیات وعده دیدید که ناتو و کشورهای منطقه با همه امکانات، ماهواره‌ها، جنگ ستارگان، تمام جی‌پی‌اس‌ها و.. قصد داشتند نگذارند یک موشک به سمتشون حرکت کند، شما دیدید که با اقتدار پایگاه اف-۳۵ ها که ظرفیت و امکانات رژیم صهیونیستی در انجا بود هدف قرار داده شد. این ها تکنولوژی و علم و شجاعت در تصمیم گیری داشت، روی موشک شعار نوشتیم گفتند اینها باعث تحریم شده.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights