×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
در مراسمی از فعالان حقوقی و قضایی استان قم تقدیر به عمل آمد
سید کاظم موسوی هاشمی

 

در این همایش که به همت کانون حقوقی آستان قدس رضوی قم و مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شد از تعدادی از فعالان حقوقی و قضایی استان قم تقدیر یه عمل آمد.

حجت الاسلام بهارلو رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان قم در این همایش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر لزوم ارایه خدمات حقوقی به آحاد جامعه تاکید کرد و افزود به لطف الهی و با توسعه بیش از پیش اقدامات قوه قضاییه در سطح کشور هم اکنون ارائه خدمات رایگان حقوقی به کلیه مردم در سراسر کشور زمینه سازی شده و همه مردم امکان بهره مندی از خدمات حقوقی و قضایی را دارند.

سرهنگ پاسدار حسین کاظمی رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان قم در حاشیه این همایش به رشد خدمات جهادی بسیج در حوزه حقوقی اشاره کرد و گفت با همکاری نهادهای قضایی مانند مرکز وکلا و سایر بخش های قضایی استان قم توانسته ایم خدمات قابل قبولی در زمینه حقوقی و اموزش شهروندی برای مردم قم فراهم آوریم.

همچنین محامد رییس کانون سردفتران استان قم نیز در ادامه این همایش ضمن تجلیل از خادمیاران حقوقی استان قم از آستان قدس رضوی در ارائه خدمات حقوقی به مردم قم تقدیر کرد و افزود با همکاری کانون حقوقی آستان قدس رضوی نسبت به سالهای گذشته اقدامات خوبی در زمینه آشنایی مردم با موضوع اسناد رسمی و خدمات دفاتر اسناد انجام گرفته است.

همچنین محمد شیرازی دبیر این همایش ضمن تشکر از حضور مردم و حقوقدانان و مسئولان و مدیران استان قم در این همایش از افزایش چندین برابری خدمات حقوقی به مردم توسط کانون حقوقی آستان قدس رضوی خبر داد و افزود با استقبال مردم از خدمات رایگان کانون حقوقی بستر حضور حقوقدانان بیشتری را برای خدمات دهی فراهم کرده ایم.

شیرازی در ادامه ضمن تقدیر از فعالان و خادمیاران حقوقی استان قم بر لزوم حمایت مدیران استان در موضوع ارائه خدمات رایگان حقوقی به آحاد مردم تاکید کرد و گفت چنانچه قوه قضاییه امکانات بیشتری در اختیار کانون حقوقی قرار دهد این امکان را داریم که بتوانیم به صورت محله به محله به بررسی مشکلات حقوقی مردم قم بپردازیم و از حضور جهادی حقوقدان خادمیار بهره مند شویم.

 

تهیه و تنظیم: سید کاظم موسوی هاشمی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights