×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه‌های دهه فجر در ۲۲ بقعه قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر این اساس در ۲۰ بقعه و همچنین مزار مقدس شیخان و مسجد جامع استان قم، مراسم ویژه گرامیداشت این دهه تدارک دیده شده است.

او افزود: فضاسازی تمام این ۲۲ بقعه و مکان مقدس در روزهای منتهی به آغاز دهه فجر به انجام می‌رسد همچنین در ۱۶ مکان، آیین گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برپایی جشن انقلاب در ۱۹ بقعه استان خبر داد و گفت: ۱۲ محفل قرآن هم به میزبانی مزار شیخان و ۱۱ بقعه دیگر برپا می‌شود.
او ادامه داد: نورافشانی در ۱۴ بقعه، ایستگاه صلواتی در ۱۷ حرم مطهر و جشن تکلیف دختران و پسران در پنج بقعه طی دهه فجر امسال تدارک دیده شده است.
اسکندری با بیان اینکه جشن مبعث، مراسم بزرگداشت حضرت ابوطالب(ع) و سوگواره سالروز شهادت امام کاظم(ع) نیز در بیشتر این بقاع برنامه‌ریزی شده است گفت: همچنین مقرر شده است در ۱۱ بقعه متبرکه استان قم، شاهد اجرای طرح قرار دوازدهم با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: در ایام الله فجر امسال، در ۱۲ بقعه متبرکه استان، مراسم غبارروبی و عطرافشانی تدارک دیده شده همچنین بازارچه خیریه هم در هشت بقعه برپا می‌شود.
او از اجرای طرح خدمات رایگان پزشکی و دارویی در پنج بقعه همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۱۴ بقعه متبرکه هم میزبان خیمه‌های معرفت با محوریت انقلاب اسلامی و جهاد تبیین خواهند بود.
اسکندری خاطرنشان کرد: علاوه بر مزار شیخان و مسجد جامع، حرم‌های مطهر امامزادگان جعفر(ع) روستای زواریان، سید علی(ع)، جمال غریب(ع)، جعفر شهید(ع)، موسی مبرقع(ع)، ابواحمد(ع)، ابراهیم و احمد(ع)، احمد(ع) خاکفرج، طیب و طاهر(ع)، حمزه(ع)، عبدالله(ع) قلعه چم، علی بن جعفر(ع)، احمد بن قاسم(ع)، سید معصوم(ع)، ابراهیم و محمد(ع)، هادی و مهدی(ع)، چهار امامزاده(ع)، جمال‌الدین(ع) و عبدالله ابیض(ع) و همچنین مسجد خضر نبی(ع)، مجری جشن‌های چهل و پنجمین فجر انقلاب هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در ایام الله دهه فجر، کاروان انقلاب از مبدأ حرم‌های نورانی امامزادگان موسی مبرقع(ع)، ابواحمد(ع)، حمزه(ع)، سید معصوم(ع)، ابراهیم و محمد(ع) و مزار شیخان به راه می‌افتد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights