×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چاپ دوم کتاب «فیض نیایش» در قم رونمایی شد

سیدابراهیم موسوی، مؤلف کتاب «فیض نیایش» در آیین رونمایی چاپ دوم این کتاب که شامگاه سوم بهمن‌ماه در ساختمان ناشران برگزار شد، بیان کرد: کتاب «فیض نیایش» کتابی پیرامون اهمیت و عظمت دعا بر مبنای حکمت و فقاهت است که از دو فصل تشکیل می‌شود؛ فصل اول بحث نظری به عنوان فقه معارف ادعیه و فصل دوم ۱۹ دعای خاصه است که معارف توحیدی خاص که نوعاً در مفاتیح نیست، آورده شده است.

 

وی با بیان اینکه تألیف اصل کتاب یک سال و نیم زمان برد، گفت: دلیل طولانی شدن تألیف به دلیل تطبیق و ترجمه ادعیه و انجام برخی ریزه‌کاری‌ها بود، زیرا ما یک مفهوم به نام دعا داریم و یک مفهوم به نام سؤال، دعا یعنی خداخواهی و خداجویی و متفاوت با سؤال است. مفهوم دعا یعنی خدا را صدازدن و جلب نظر خداوند به دعا کننده است.

 

موسوی با بیان اینکه هر عبارت یک نوع دعا است، گفت: خداوند می‌فرمایند اگر دعاهای شما نبود، اصلاً مورد توجه قرار نمی‌گرفتید، بنابراین مسئله دعا بسیار مسئله حساسی است و چون انسان محتاج است، این دعا بسیار بااهمیت است و خاستگاه آن نیز به انسان برمی‌گردد، زیرا انسان فقیر و محدود است و ضعف در علم و اختیار و محدودیت در قدرت دارد و مایل است به علم و قدرت مطلق تکیه کند؛ بنابراین انسان را به سوی دعا می‌کشاند و دعا نیز انسان را به سمت توحید می‌کشاند.

 

همچنین ۵۰۰ شماره از کتاب فیض نیایش در چاپ اول و دوم منتشر شده که در بردارنده ۱۹ دعا است؛ کتاب‌های متعددی از این نویسنده در مقام ائمه معصومین به رشته تحریر در آمده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۰۰۸۶۶۹۹۸ و یا از طریق کانال ایتا، تگرام و اینستاگرام به نام “فقه‌ ولایت” کتاب فیض نیایش را سفارش دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights