×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله نوری همدانی: بانک ها نباید به عناوین مختلف از مردم پول بگیرند

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفری نیم روزه به استان قم با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله العظمی نوری همدانی در این دیدار اظهار کرد: موضوعی که خیلی مهم است، اینکه باید کاری کنیم که مردم نتیجه خدمات ما را احساس کنند . ستون دین همین مردم هستند بنابراین تمام توجه باید به مردم باشد چرا که خدمت به این مردم عبادت است و کیفیت عبادت باید در عمل مشخص شود.

 

این مرجع عالیقدر تشیع بیان کرد: پایین بودن ارزش پول ملی مشکل بزرگی است، باید سعی کنیم مردم در رفاه باشند و بانکها هم باید در خدمت رفاه مردم باشند و نباید به عناوین مختلف از مردم پول بگیرند.

 

وی متذکر شد: ما باید عملا به مردم نشان دهیم که عمل ما، امانت در برابر میلیونها انسان است. امید دارم در جلسه بعدی شاهد از بین رفتن فقر ولو در یک نقطه از کشور باشیم.

 

وزیر اقتصاد نیز در این دیدار با تشریح اقدامات تحولی این وزارتخانه در ایجاد انضباط مالی دولت، شفافیت صورت های مالی و حرکت به سمت عدالت مالیاتی تاکید کرد: دخل و خرج بیش از ۱۱٠٠ شرکت دولتی منتشر شده و در اختیار قرار میگیرد و همه مردم ایران میتوانند به اعمال آنها نظارت کنند. خاندوزی در ادامه گزارش مبسوطی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارائه کرد.

 

وزیر اقتصاد را در این دیدار، دکتر محمدجواد شریف زاده معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، دکتر سید محمدهادی سبحانیان معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر سیدرحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور، دکتر سیدمحمد حسین قریشی مدیرکل حوزه وزارتی، مهدی محمدی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی ‌و دارایی قم و سعید فراهانی فرد و محمد نعمتی مشاوران وزیر همراهی کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights