×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایشگاه‌ خدمات و کسب‌وکار با رویکرد بازاریابی تجارت به تجارت در قم برگزار می‌شود

 

عباس شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: با ابلاغ وزارت صمت به کلیه استان‌ها مقرر شد نمایشگاه خدمات و کسب و کار با رویکرد بازاریابی تجارت به تجارت در سراسر کشور تا پایان شهریورماه سال جاری برگزار شود.

 

وی افزود: تا به امروز استان‌های گیلان، همدان و خراسان رضوی این نمایشگاه را برگزار کرده‌اند، در استان قم نیز تصمیم گرفتیم این نمایشگاه را از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان قم واقع در کیلومتر ۱ اتوبان قم – تهران برگزار شود.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی ۳۲ خدمت به بازدیدکنندگان از نمایشگاه است، منظور از بازاریابی تجارت به تجارت به این معناست که کسب و کاری که طرف معامله آن کسب و کار دیگری است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. در تلاش هستیم در این نمایشگاه حداقل ۲ خدمت از سوی غرفه‌داران ارائه گردد.

 

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری همچون اداره کار، تامین اجتماعی، پارک علم و فناوری، فنی و حرفه‌ای و… حضور خواهند داشت. همزمان با برگزاری این نمایشگاه دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

 

وی در پایان افزود: توانمندسازی و توسعه فناوری و حضور بیشتر استارت‌آپ‌ها در استان از اصلی‌ترین اهداف ما برای برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights