×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نخاله‌های ساختمانی رهاشده به مشکل جدی مدیریت شهری قم تبدیل‌شده است/شهروندان نخاله‌ها را رها نکنند

علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت پاکساری محیطی در شهرها اظهار داشت: در راستای پاک‌سازی و انتقال نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز به‌منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، عملیات پاک‌سازی نخاله زمین‌های بایر سطح منطقه به‌صورت گسترده توسط نیروهای خدمات شهری انجام شد.

 

وی هدف اجرای طرح پاک‌سازی را حفظ محیط‌زیست شهری و جلوگیری از آلودگی‌های خطرناک و فرسایش خاک ذکر کرد و افزود: پاک‌سازی زمین‌ها به زیباسازی شهر نیز کمک خواهد کرد.

 

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ایجاد بهداشت شهروندی در سطح شهر را از وظایف اصلی مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاک‌سازی و نظافت معابر در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آن‌هاست که مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد نمود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروزه مشکل نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی از سوی برخی شهروندان و شرکت‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ها، اراضی و زمین‌های بایر به یک معضل جدی تبدیل‌شده که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم صورت پذیرد.

 

اقبالیان در پایان ابراز کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رهاشده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را به سامانه ۱۳۷ اعلام نمایند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری منطقه نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights