×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مرحله جدید طرح “قم در مسیر تحول” به گام ششم رسید/بهره‌برداری از ۲۷ پروژه ترافیکی

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” اظهار داشت: مدیریت شهری قم در سال‌های گذشته با برنامه محوری و برنامه‌ریزی تلاش کرده تا در کنار رفع مشکلات سنواتی شهر قم، ریل حرکتی شهر را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دهد.
وی با بیان اینکه این تلاش‌ها و پروژه‌ها در قالب طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” در این سال‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، ابراز کرد: مرحله جدید این طرح نیز از دی‌ماه آغازشده است که در این مرحله ۲۱۸ پروژه با ۲۹ هزار میلیارد ریال افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات آن‌ها اجرایی می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر برگزاری پنج گام از این طرح در هفته‌های گذشته، از برگزاری ششمین گام در هفته جاری خبر داد و گفت: در این گام ۲۷ پروژه حمل‌ونقل و ترافیک شهری بااعتباری بالغ‌بر ۳ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی شاخص‌ترین پروژه این گام را بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی و سرای چارسو در هسته مرکزی شهر دانست و ادامه داد: بهره‌برداری از سامانه شستشوی مکانیزه اتوبوس، خودروهای برقی پیرامون حرم مطهر، مناسب‌سازی ۶۰ ایستگاه اتوبوس، نوسازی ۲۴ اتوبوس شهری، بازسازی توقفگاه شهید زین‌الدین، ۱۰ پل‌های عابر پیاده در این گام صورت خواهد گرفت.
کلانترزاده ادامه داد: انجام مطالعات بازنگری طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم، طرح‌های مطالعاتی ممیزی ایمنی ترافیک شهر، سامانه‌های پرداخت الکترونیک، سامانه نظرسنجی ناوگان اتوبوس‌رانی، ساماندهی خطوط اتوبوس‌رانی (۷خط)، هوشمند سازی پنج تقاطع و آغاز عملیات اجرایی سوله انبار حمل‌ونقل همگانی نیز از دیگر پروژه‌های این مرحله است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights