×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز عملیات شن‌ و نمک پاشی در معابر شهر قم/خدمات‌رسانی بی‌وقفه نیروهای شهرداری قم در پی بارش برف

مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به استمرار فعالیت سامانه بارشی در شهر قم و بارش برف و باران در مناطق مختلف شهر گفت: با تمهیدات انجام شده قبلی در حال حاضر، انسدادی در خیابان‌های سطح شهر را شاهد نیستیم و تردد وسائط نقلیه در معابر شهر در جریان است.

🔹وی از آغاز عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی به‌صورت دستی و مکانیزه خبر داد افزود: با اولویت پل‌ها، تقاطع‌ها، زیرگذر و خیابان‌های شیب‌دار این عملیات اجرا خواهد شد.

🔸معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم از شهروندان خواست با توجه به‌ لغزندگی سطح معابر و احتمال تصادف و خسارات رانندگی ضمن خودداری از سفرها و ترددهای غیرضروری در سطح شهر، علاوه بر حفظ امنیت و ایمنی خود، کارکنان شهرداری قم را نیز در انجام ماموریت‌های خود همراهی نمایند.

🔹اصفهانیان مقدم همچنین از فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات مکانیزه برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی خبر داد و اعلام کرد: تقویت ضریب ایمنی تردد وسائط نقلیه در سطح معابر و خیابان‌های شهر به‌صورت دائم در دستور کار شهرداری قم قرار دارد و با تجهیز مناطق هشتگانه نسبت به اجرای برنامه‌ها و خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام خواهد شد.

🔸وی با اشاره پیش‌بینی تداوم بارش‌ها و احتمال یخ‌زدگی در معابر، آمادگی کامل و فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ برای دریافت گزارش مشکلات شهری شهروندان را یادآور شد و اضافه کرد: شهروندان گرامی می‌توانند گزارش هرگونه مشکلات شهری ناشی از بارش برف و باران، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر را در تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم مطرح نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی و رفع آن در دستور کارکنان شهرداری قم قرار گیرد.

@qomgoya

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights