×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آموزش و پرورش برای احقاق حق پای کار بیاید

سید مرتضی سقائیان نژاد در نشست خبری که عصر امروز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار قم گویا در کم کاری شهرداری در قبال آموزش و پرورش و مدارس استان اظهار کرد: شهرداری قم آمادگی کامل دارد با آموزش و پرورش بر سر یک میز بنشیند و مطالبات خود و آموزش و پرورش را بررسی و به یک نتیجه نهایی مورد قبول دو طرف برسند.

شهردار قم تصریح کرد: اینکه بگوییم شهرداری در خصوص مسئله آموزش و پرورش کم کاری می‌کند قضاوت یک طرفه است، چرا که شهرداری در خصوص تأمین روکش آسفالت مدارس، گل کاری، رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و بیرونی مدارس و … اقدامات خوب و مؤثری را در ارتباط با نوسازی مدارس و تأیید این سازمان انجام داده و می‌دهد.

البته سئوال اصلی به نظر قم گویا اینجاست که اگر این کار انجام شده یا کم کاری از جانب نوسازی مدارس است که به وضوح در سطح مدارس حاشیه، مرکز و اطراف و اکناف شهر این روکش آسفالت مشاهده نمی‌شود یا برخی از سخنان شهردار محترم، در خصوص آمار و ارقام به روز نیست.

شایان ذکر است طبق اظهار نظر شهردار محترم بیش از ۱۵۰ مدرسه در سال جاری توسط این نهاد بزرگ استان مورد رسیدگی و مساعدت ویژه قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights