×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم قم به یاد سردار دل‌ها، به خیابان‌ها می آیند

محمد باقر پورمتقی مسئول تشکل انصار المهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف با اعلام این خبر گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و سی و ششمین سالروز شهادت شهید محمدرضا شفیعی، در یک اقدام مشترک، تشکّل انصارالمهدی(عج) با همکاری گروه جهادی و خیریه شهیدمحمدرضا شفیعی و نیز ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم، حرکت کاروان خودرویی را با حضور اقشار مختلف مردم انقلابیِ قم، برگزار می‌کند.

 

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی متعلّق به تمام آحاد ملّت ایران است، گفت: روح بلند این ابرمرد مجاهد، تا ظهور حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، پشتوانه‌ی جبهه‌ی انقلاب در دنیا خواهد بود.

 

مسئول تشکل انصار المهدی(عج)، اینگونه حرکات انقلابی را خودجوش و برآمده از عمق جان مردم ارزیابی کرد و افزود: در این کاروان، از تمام اقشار مردم، به صورت خودجوش و داوطلبانه، شرکت می‌کنند و این خود، مُهر تائیدی‌ست بر این جمله که “حاج قاسم و شهداء همیشه زنده‌اند”.

 

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این حرکت خودرویی گفت: پخش پوسترهای شهیدسلیمانی و شهید شفیعی، نصب پرچم و پوستر بر روی خودروهای شرکت کننده و همچنین پخش مداحی‌های حماسی، از اقدامات این برنامه می‌باشد.

 

پورمتقی زمان برگزاری این برنامه را ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه سیزدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: نقطه‌ی آغازین این حرکت انقلابی، میدان مفید است که ابتدا به سمت میدان شهید صدوقی خواهیم رفت و سپس از مسیر بلوار محمد امین(ص)، وارد سالاریه، بنیاد و شهرک قدس خواهیم شد.

 

گفتنی است تشکل انصارالمهدی(عج) با حدود ۷۰۰ نفر عضو از اقشار مختلف مردم متدیّن استان قم و نیز گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی، هر دو از تشکل‌های مردمیِ تحت نظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم هستند که در قم فعالیت می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights