×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می‌شود

 

سیدمحمد حسن یزدی نژاد در گفتگویی با اشاره به چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم اظهار داشت: امروزه و در عصر فناوری اطلاعات، فضای مجازی در قالب زنجیره از ابزارها، اکوسیستم ها و محتوای در هم تنیده به مفهوم واحدی به نام دنیای مجازی “Virtual World” تبدیل شده است و اهمیت این فضا امروزه به قدری است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت فضای مجازی، سازمان فضای مجازی بسیج با اهدافی اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح نموده است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، گفت: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در عرصه‌ی تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ی تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌ و‌ کار‌های مجازی و دیجیتال بومی از جمله این اهداف است.

وی اضافه کرد: این رویداد یک ماراتن ( ۴۸ ساعته در مرحله استانی و ۷۲ ساعته در مرحله کشوری) است که در آن توسعه دهندگان بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولید کنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و به رقابت خواهند پرداخت.
یزدی نژاد در ادامه افزود: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزاری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری رویداد، گفت: پس از گردهمایی تیم‌های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد که در باغ موزه دفاع مقدس استان قم می باشد آیین افتتاحیه برگزار شده و سپس موضوع مسابقه توسط دبیر رویداد اعلام می‌شود. پس از آن تیم ها به مدت چهل و هشت ساعت فرصت دارند تا در رشته های تخصص خود بر محور موضوع اعلام شده یک اثر تولید کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه تا ۲۳ آبان برای ثبت نام مهلت هست، گفت: از ۲۵ الی ۲۷ ابان ماه ۱۴۰۱ این رویداد در باغ موزه دفاع مقدس آغاز خواهد شد و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد به آدرس event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: برای هر یک از بخش ها و به صورت کلی برای خود رویداد قوانینی در نظر گرفته شده است که علاقمندان می توانند قوانین را در کانال رویداد به آدرس @event_qom مطالعه نمایند.

یزدی نژاد با اشاره به جوایز این دوره خاطرنشان کرد: جوایز در هر بخش تیم اول: ۱۰۰ میلیون ریال ، تیم دوم: ۸۰ میلیون ریال و تیم سوم: ۵۰ میلیون ریال در یافت خواهد کرد همچنین جایزه ویژه ۱۷۰ میلیون ریالی برای تیم منتخب هم در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights