×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستیابی ورزشکاران به سکوهای قهرمانی برای دشمن قابل تحمل نیست

 

 

ابراهیم ثانی خانی ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان که در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید قم در سالن همایش خانه جوان برگزار شد اظهار داشت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های خانواده های معظم شهدا است که باید قدردان آن باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: امروز دشمن نمی تواند عزتمندی ایران اسلامی را ببیند و این موضوع بزرگی است که آمریکا با همه قدرت در برابر ملت ایران ایستاده است و البته نمی تواند کاری از پیش ببرد.

ثانی خانی با اشاره به پشرفت های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی در این سالها به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله های بزرگی را فتح کرده و این در حالی است که پیروزی ها در شرایطی که سخت ترین تحریم ها علیه کشور اعمال شده صورت گرفته است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: جوانان و رزمندگان ما امروز همانند دوران دفاع مقدس در خلیج فارس با نیروهای متخاصم آمریکایی برخورد و به آنان گوشزد می کنند که در این منطقه نباید دنبال ماجرا جویی باشند و این نشان از قدرت ملت ایران است.

وی بیان داشت: ایران اسلامی امروز در عرصه های مختلف ورزشی در دنیا حرف برای گفتن دارد و دشمنان از اینکه ایران در سکوهای قهرمانی جهان می ایستند برایشان قابل تحمل نیست و از این بابت نگران هستند و هراس دارند.

ثانی خانی همچنین افزود: در شش ماه اخیر بالغ بر ۱۷ نفر از ورزشکاران استان قم به عناوین قهرمان جهان دست یافتند و رتبه کشوری قم در رقابلت های استعدادهای برتر المپیاد ورزشی جز ده استان اول است و در کنار برخی از استانهایی که شهرستان های بسیاری دارند قرار داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights