×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طعم افطاری ساده با یاد شهیدان

همزمان با شب‌‌های پایانی ماه میهمانی خدا، مراسم یادواره شهداء به همراه برنامه‌های جانبی، در مسجد حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام محله بنیاد قم، برگزار شد.

فاطمه احمدی مسئول کانون فرهنگی طلایه داران نور مسجد، با اعلام این خبر گفت: در این ضیافت افطاری که به همّت کانون فرهنگی طلایه داران نور مسجد حضرت فاطمه الزهرا علیها‌السلام و با همکاری فعّالان قرآنی برگزار شد، بیش از ۱۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و اعضای محترم کانون، شرکت داشتند و به یاد شهیدان عزیز دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت، قرآن تلاوت شد.

وی حضور دختران دهه‌ی هشتادی را در این محفل، چشمگیر ارزیابی کرد و گفت: قبل از افطار، سرکار خانم باقری در سخنانی، با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات معصومین علیهم‌السلام، به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و ضرورت احیای این فریضه در جامعه‌ی امروزی پرداخت.

همچنین سرکار خانم باقری همسر سردار شهید حمید مختاربند در این محفل، به روایت‌گری پرداخت و ضمن نقل خاطراتی از همسر شهیدش، از رشارت‌ها و ایثارگری شهیدان گفت.

گفتنی است کانون فرهنگی طلایه داران نور، مستقر در مسجد حضرت فاطمه الزهرا علیه‌السلام محله بنیاد قم، از جمله کانون‌های فعال قم است که در مناسبت‌های مختلف سال، برنامه‌های متعدد فرهنگی و تبلیغی برگزار می‌نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights