×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکمیل مسیر مستقیم خیابان معلم در پروژه فاز ۵ پروژه عمار یاسر/این پروژه از طرح‌های اولویت‌دار شهرداری قم است

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به انجام عملیات بتن‌ریزی تونل غدیر اظهار داشت: روز پنجشنبه بخشی زیادی از بتن‌ریزی تونل غدیر انجام شد که در این قسمت از پروژه فاز ۵ عمار یاسر که قبل از خیابان معلم است، بیش‌از ۱۳۰۰ مترمکعب بتن حجیم استفاده‌شده است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: این بخش از پروژه توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری عملیاتی می‌شود و تکمیل‌کننده رینگ شمالی به جنوبی شهر قم است.

وی با تأکید بر ساماندهی پروژه‌های هسته مرکزی در سال جاری گفت: پروژه فاز ۵ عمار یاسر یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری بوده که تا به امروز برای تکمیل آن چالش‌های زیادی داشته‌ایم.

حلوایی زاده از تلاش برای آزادسازی ادامه پروژه خبر داد و افزود: آزادسازی بقیه پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم این پروژه چند ده‌ساله را با تسریع در روند اجرایی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: قسمت اصلی پروژه تکمیل‌شده است، اما به علت واقع‌شدن پروژه در بافت، عمده تأسیسات زیربنایی مانند آب، گاز، برق و شبکه فیبر نوری باید به‌صورت فاز به فاز و بدون هیچ خسارتی جابه‌جا شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: جابه‌جایی تمام تأسیسات زیربنایی توسط شهرداری انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم این کار به بهترین نحو اجرا شود.

وی از به بهره‌برداری رسیدن بخش عمده پروژه خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این بخش از پروژه، بخش مستقیم مسیر به بهره‌برداری می‌رسد و با اتمام تملکات و اجرای بقیه پروژه فاز ۵ عمار یاسر تکمیل می‌شود.

حلوایی زاده در پایان ابراز کرد: امیدواریم پروژه تا سال آینده به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد و مبلغ کل پروژه نیز ۷۳ میلیارد تومان اجرای اولیه آن بوده و با افزایش قیمت‌ها به عدد ۱۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights