×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 5 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم اختصاص زمین به ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت در شهر/ ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی به‌صورت ۲۴ ساعته توسط شهرداری قم

ابوالقاسم مقیمی عراقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با توجه به نزدیکی به اربعین حسینی (ع) و حضور مسافران و زائران در شهر قم اظهار داشت: در شهر قم مشکلاتی در حوزه اسکان وجود دارد و نیاز به همکاری و هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها برای حل این مشکل‌داریم.

وی به لزوم ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت در شهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه برای ساخت زائرسرا در شهر قم برخلاف شهر مشهد زمینی به این موضوع اختصاص داده نشده و امور مرتبط به مجوزها هم تسهیل نشده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم تأکید کرد: در دولت جدید در حال پیگیری اختصاص زمین در بوستان عوارضی به ساخت زائرسرا هستیم که با توجه به اتمام مونوریل و حمل‌ونقل عمومی و عبور قطار سریع و سیر می‌تواند جذابیت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری داشته باشد.

وی به مشکلات این زمین اشاره کرد و گفت: مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم پیگیر این موضوع بوده و پیمانکار قبلی که به مدت ۱۲ سال کار را انجام نداده در حال خلع ید شده است؛ به دنبال سرمایه‌گذار جدید برای انجام کار و پروژه هستیم تا کلید ساخت زائرسرای ارزان در این محل زده شود.

مقیمی از همکاری مسجد مقدس جمکران در ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت خبر داد و گفت: مسجد مقدس جمکران نیز همکاری خوبی برای واگذاری زمین داشته و امروز قرارگاه مردمی اربعین با کمک شهرداری قم از مصلی به مسجد مقدس جمکران و شبستان امام حسن عسگری(ع) منتقل شده و خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌شود.

وی با تشکر از خدمات شهرداری در ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی به مسافران و زائران تصریح کرد: در حال حاضر خدمات حمل‌ونقل عمومی از مسجد مقدس جمکران به حرم مطهر به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه‌شده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خود را به‌صورت کامل و باکیفیت خوب به مسافران و زائران ارائه دهیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights