×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پدران و مادران شهدا مانند فرزندان شهیدشان جهاد کردند و دستاوردها و افتخارات آنان بر تارک تاریخ ایران قهرمان همیشه خواهد درخشید

در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم محمد رضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان با خانواده آموزشیار شهید احمد علی خانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاسمی نیا با عرض احترام به خانواده شهید علی خانی، گفت: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولان دو چندان می‌کند. اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم قدرشناس شهدا باشند چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند و مادران و پدران شهدا مانند فرزندان شهیدشان جهاد کردند و دستاوردها و افتخارات آنان بر تارک تاریخ ایران قهرمان همیشه خواهد درخشید.

وی تصریح کرد خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌ها، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است و توجه عملی به پیام شهدا و گام برداشتن در مسیر نورانی و سترگ آنان وظیفه همه ما است.
قاسمی نیا دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش و مسوولیت آفرین دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز اقتدار و عزت و استقلال و عظمت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون پاک شهدا وایثارگران هستیم.
دبیر گروه بهبود کیفیت سواداموزی استان قم در دیدار با مادر صبور و فداکار شهید احمد علی خانی او را یکی از شهدای سرافراز حوزه سوادآموزی دانست و افزود: نهضت سوادآموزی استان قم معطر و مفتخر به نام شهیدان سرفرازی همچون شهید احمد علی خانی، شهیده فاطمه حاج بابایی، شهید محمدعلی ملک محمدی، شهید حمید آوری فرد و شهید سید حسین سعیدی بوده و یکی از میادین شهر نیز متبرک به نام شهیدان سوادآموزی می باشد.
وی خاظرنشان کرد: ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌ها ،جانفشانی ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه داریم که قدردان رشادت های شهدا و جانبازان وآزادگان گرانقدر و خانواده آنان باشیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights