×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مجید سلیمیان با اشاره به در پیش بودن مراسم بزرگ عرفه، عید قربان، عید غدیر و ایام محرم و صفر اظهار کرد: یکی از سنت های مرسوم در مراسم های مذهبی به ویژه در ایام محرم سقایی است و در روایات اسلامی نیز بر این موضوع بسیار تاکید و صدقه آب به عنوان بهترین صدقه معرفی شده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر مسجد مقدس جمکران مراسم های مختلفی را از روز عرفه تا ایام محرم و صفر برگزار می کند که با توجه به گرمای هوا و عدم از بین رفتن ویروس کرونا، نیاز به تامین آب معدنی برای خیل عظیم زائران و نمازگزاران این مکان مقدس وجود دارد.
مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه بر این اساس طرح «عهد سقایی» با هدف تامین آب معدنی مورد نیاز زائرین، در مسجد مقدس جمکران اجرا می شود، گفت: عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه که مایلند در ثواب تأمین آب معدنی مورد نیاز زائرین مسجد مقدس جمکران شریک شوند می توانند وجوه خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۷۴۹۸۶۱۸۳ و یا از طریق تلفن همراه با کد دستوری « ستاره ۷۸۰ ستاره ۳۱۳ مربع » واریز کنند.
سلیمیان خاطرنشان کرد: خیرینی هم که می خواهند به صورت غیر نقدی در این طرح شرکت کنند می توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳۱۳۲۰ با مدیریت پشتیبانی این مکان مقدس تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights