×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار محمدرضا موحد در نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی که روز گذشته در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات شهرداری قم در قرارگاه ۱۹ دی و اقدامات ارزشی اظهار کرد: طرح شهربانو نیز یک طرح جامع و کامل است که باید با مشارکت همگانی دنبال شود.
وی ادامه داد: مسئولان قرارگاه ۱۹ دی در سال ۱۴۰۰ کارهای گسترده‌ای انجام دادند اما هجمه دشمن بسیار سنگین است و این هجمه دشمن نیز بیش از ۳۰ سال وجود داشته است و کار فرهنگی هم اینطور نیست که امروز کار کنیم و فردا نتیجه بگیریم بلکه ما نیازمند کارهای بنیادی و اساسی هستیم.
موحد گفت: ما در قرارگاه دورهم جمع شدیم تا خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد قم را محقق کنیم و رسیدن به این هدف کار سختی است اما امیدواریم که قم را به عنوان الگوی دیگر شهرها معرفی کنیم.
وی بر استمرار برگزاری جلسات کمیته‌های قرارگاه تاکید و عنوان کرد: کمیته‌ها از ظرفیت معاونت تبلیغات حوزه نیز می‌توانند استفاده کنند و در این راستا تعامل میان کمیته‌ها باید افزایش یابد؛ طرح‌ها و رزمایش‌های قرارگاه باید با مشارکت یکدیگر اجرا شود و استمرار یابد تا به نتیجه برسد.
دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم با بیان اینکه اولویت‌هایی برای قرارگاه مشخص شده که این اولویت‌ها باید مورد توجه همه دستگاه‌های استان قرار گیرد، گفت: برخی مراکز درمانی، باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها مروج هستند و اگر این مکان‌ها مدیریت نشوند در اماکن عمومی تغییر وضعیت را نخواهیم داشت.
فرمانده سپاه استان قم افزود: طرح شهر بانو که به همت شهرداری قم تهیه شده است در دیگر مجموعه‌ها نیز قابل الگوبرداری است دانشگاه علوم پزشکی، صمت و ورزش و جوانان طرح تهیه کنند و ما در کمیته‌های قرارگاه کمک می‌کنیم تا طرح بررسی شود و در تامین نیرو نیز کمک می‌کنیم اما دستگاه‌ها هم باید مشارکت لازم را داشته باشند.
سردار موحد تصریح کرد: کمیته فرهنگی با مشارکت نیروهای محلی به بوستان‌ها ورود می‌کند و در کمیته اجتماعی نیز با محوریت خانه‌های سبز و خانه‌های اعتماد کارهای مردمی را دنبال می‌کنیم.
موحد با تاکید بر اینکه تجمعات انقلابی و حزب الهی روحیه جهادی را ارتقا می‌دهد، گفت: حرکت‌هایی همانند همخوانی سرود سلام فرمانده باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، سه شنبه هفته آینده همزمان با ۳۱ خردادماه اجتماع مردمی یاوران مهدی را در مسجد مقدس جمکران خواهیم داشت که ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها نیز در این راستا بکار گرفته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights