×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خبرنگاران و اصحاب رسانه قم در قالب تور رسانه‌ای یک روزه از مرکز کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب، مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب، سد ۱۵ خرداد، نیروگاه برقابی و تصفیه خانه آب قم در ۸۰ کیلومتری این شهر بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های این واحدها قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این تور رسانه ای با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه یافتگی یک جامعه گفت: رسانه ها می توانند در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از آب در جامعه نقش بسزایی ایفا کنند.
وی اثرگذاری رسانه ها در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اگر رسانه ها نقش و رسالت خود را به درستی انجام دهند می توانند منجر به رفع برخی از مسائل و مشکلات جامعه شوند.
حسن بختیاری با بیان اینکه تامین آب در مجموعه شهر قم از دغدغه‌های اساسی است، تصریح کرد: همه مسئولان و مردم با این موضوع درگیر هستند و امسال نیز با توجه به کاهش بارش‌ها شاهد محدودیت آبی بیشتری هستیم.
وی بر لزوم توجه به مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: امروز با مشارکت همه مجموعه‌ها باید به دنبال این باشیم که وضعیت تامین آب را به یک نقطه پایدار برسانیم که این پایداری می‌تواند در همه عرصه‌ها تاثیرگذار باشد.
در ادامه این تور رسانه‌ای، کارگاه آشنایی با مفاهیم صنعت آب و فاضلاب برگزار شد و خبرنگاران با مفاهیم مهم و کلیدی صنعت آب و فاضلاب که در ارتقای آگاهی آن‌ها برای انعکاس اخبار و گزارش‌های این حوزه اهمیت دارد آشنا شدند.
ترسیم ماموریت‌های شرکت آب و فاضلاب، تبیین فرآیند تامین، توزیع ، تصفیه و کنترل کیفی آب، تبیین فرآیند جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و همچنین تعرفه‌های آب و فاضلاب از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights