×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم عصر روز گذشته(سه شنبه) با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان آفتاب قم از بخشهای مختلف این مجموعه بزرگ بازدید کرده و در جریان اقدامات این آسایشگاه در زمان مدیریت جدید این مرکز قرار گرفت.
وی ضمن تشکر از مسئولان و پرسنل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب در جهت تکریم این عزیزان، درخصوص پشتیبانی و همکاری سپاه در امور عمرانی این مرکز با اعزام گروههای جهادی و حمل و نقل سالمندان و معلولین با استفاده از امکانات سپاه نیز اعلام آمادگی نمود.
سردار موحد گفت: انشاالله با کمک مسئولین، خیرین و گروههای جهادی بتوانیم قدم خیری در راستای بهسازی و بروز رسانی این مجموعه ارزشمند برداریم.
همچنین در این دیدار فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب بیان کرد: در حال حاضر خدمات این مؤسسه شامل «نگهداری و توان‌بخشی سالمندان و معلولان»، «مرکز آموزشی اوتیسم»، «طرح مثبت زندگی» می باشد.
وی با تأکید بر اینکه بیشتر هزینه‌های ۴۲۰ مددجو و ۹۰ پرسنل این آسایشگاه از طریق کمک‌های نیکوکاران و خیرین تأمین می‌شود، افزود: ماهانه بالغ بر سه میلیارد تومان هزینه جاری آسایشگاه در سال گذشته بوده است که شامل حقوق و بیمه پرسنل و هزینه خوراک، پوشاک و درمان مددجویان می‌شود.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: تعدادی از مددجویان آسایشگاه، مجهلول‌الهویه هستند و بیشتر آنان خانواده‌های بسیار مستضعفی داشته که از پس تأمین هزینه‌های مالی برنمی‌آیند.
مدیرعامل مؤسسه خیریه انوار آفتاب بیان کرد: بالغ بر صد نفر از مددجویان به طور کامل زمین‌گیر هستند و مددکاران آسایشگاه باید غذا در دهان‌شان بگذارند و نظافت شخصی‌شان را انجام دهند.
وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از سالمندان این آسایشگاه، معلول ذهنی بالای شصت سال هستند و بخش دیگر یا ازدواج نکردند یا فرزندی نداشتند که از آنها مراقبت و نگهداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights